Lien Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Mye heller de der ja! De som sitter på nå er jo rett og slett fæle! Men det er opp til deg selvsagt..
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Huff og gru! Få bort de felgene fort som faen. ellers var jo bilen ganske snedig.... artig bil...
P.I.B Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Liker til dels bilen men felgene er ikke helt min smak.
bmwdude Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 liker bilen og planene dine har samme smak,. men Ja ville hatt noen andre felger der gitt...
Steffan C Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Breyton felger(samme som avataren til Lien) hadde vært flott på denne bilen . Kansje ikke no ekstraordinært, men råe felger. Skikkelig nice E-36 du har .
M3cabriolet Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 tja... bilen din begynner å bli bra den eirik!
///stian Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Di selger felgene dine på biltema Kunne ikke dy meg.. Men så lenge du syns det ser bra ut så dritt i hva andre sier..
Håvard ///M3 Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Få på noen svære Breyton felger med dyyp kant!!!
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Skrevet Desember 2, 2005 Man bytter ikke en bently i en chrysler 300...... Er ikke noe vits å komme med forslag felgene blir på bilen, er tross alt felger fra verdens mest eklusive leverandør og bilen min skal aldri ha noe annet enn Asanti eller iværstefall gå ned til lexani Felger skal være særegne håndverk ikke masse produserte greier som alle kjører rundt på...det har man på bruksbilen sin det.....
Mangel Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 huff... vær så snill ta av de felgene der.. du skader bmw's rykte.. ikke akkurat j**** rart at de fleste jeg snakker med som ikke har så veldig peiling på bil og ikke har hatt bmw selv synes bmw er pakkis. Det der ser jo **** ikke ut i måneskinn. Men bilen er ikke det styggeste jeg har sett... bare bytt felger, få av max merkene, lakk "nettingen" i luft inntaka svart + kanskje grillen og evnt. finn en annen bakfanger så har du en fin bil
antiloop Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Flott bil! Men felgene ødelegger den "totalt" Ville heller ha satt på BBS CH 19" f.eks
_CoZm|C_ Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Få på noken bedre felgar enn d å så riva vekk dekoren.... så begynne d å bli sikkelig bra.. kan kje for at eg syns at M-tech e den finaste stylingen te E36 men det e d..
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Skrevet Desember 2, 2005 Prøver en gang til jeg....det er ikke noe vits å diskutere felgen de kommer aldri til å bli tatt av bilen...si gjerne meninger om dem men forslag ol er bare bortkasta plass og offtopic...i Ang om det er slike biler som fører til pakkis stemplet noen nevner blir vel litt feil da de som regel kjører m-tech biler MaxPower merkene er magnet merker som ble satt på under jobben som ble gjort for dem
bimmerdude Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Du får endel mer futt i 328'en hvis du bytter innsug manifoil til en større type. Har du gjort dette? Er ganske merkbart. Drar mye bedre på høyt turtall. Du kan også lette den litt ved å sette på carbonpanser, bagasjelokk + evt tak hvis det er mulig å få tak i (eller lage selv). Lettere seter og fjerning av A/C og airbagger er heller ikke dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå