Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Man bytter ikke en bently i en chrysler 300......

Er ikke noe vits å komme med forslag felgene blir på bilen, er tross alt felger fra verdens mest eklusive leverandør og bilen min skal aldri ha noe annet enn Asanti eller iværstefall gå ned til lexani

Felger skal være særegne håndverk ikke masse produserte greier som alle kjører rundt på...det har man på bruksbilen sin det.....

Skrevet

huff... vær så snill ta av de felgene der.. du skader bmw's rykte.. ikke akkurat j**** rart at de fleste jeg snakker med som ikke har så veldig peiling på bil og ikke har hatt bmw selv synes bmw er pakkis. Det der ser jo **** ikke ut i måneskinn.

Men bilen er ikke det styggeste jeg har sett... bare bytt felger, få av max merkene, lakk "nettingen" i luft inntaka svart + kanskje grillen og evnt. finn en annen bakfanger så har du en fin bil :)

Skrevet

Få på noken bedre felgar enn d å så riva vekk dekoren.... så begynne d å bli sikkelig bra.. :lol:

kan kje for at eg syns at M-tech e den finaste stylingen te E36 men det e d.. :D

Skrevet

Prøver en gang til jeg....det er ikke noe vits å diskutere felgen de kommer aldri til å bli tatt av bilen...si gjerne meninger om dem men forslag ol er bare bortkasta plass og offtopic...i

Ang om det er slike biler som fører til pakkis stemplet noen nevner blir vel litt feil da de som regel kjører m-tech biler

MaxPower merkene er magnet merker som ble satt på under jobben som ble gjort for dem

Skrevet

Du får endel mer futt i 328'en hvis du bytter innsug manifoil til en større type. Har du gjort dette?

Er ganske merkbart. Drar mye bedre på høyt turtall.

Du kan også lette den litt ved å sette på carbonpanser, bagasjelokk + evt tak hvis det er mulig å få tak i (eller lage selv). Lettere seter og fjerning av A/C og airbagger er heller ikke dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...