Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Da var bilen plukket ned på ny. Det som er gjort/lever med den til nå er: Esktriør - Full m-optik med gt lepper - Bakfanger e-46 m look - Alt av plastikk lakert - E46M "vinge" - Kromma angeleyes + blinkere - lakkerte detlajer motorom - bakrutesenker - 97 ramme med krom nyrer Understell + motor - Supersport stabtag front alu - Supersport gewinde - Supersport eksos - Short shift - lukket sportsfilter med kaldluftinntak Interiør - Svart tak - lyst dashbord - lyse grått/hvit interiør + sportseter - div neon Stereo/Multimedia - Dvd flipskjerm Felger dekk - Asanti 18" med potenza 225/35/18 Noen bilder fra slik bilen var denne sesongen: Som reklame bil for MaxPower: Noen av planene iløpet av vintern: -Ble sponset med fult stereo anlegg som jeg må få hvid inn -Mere neon inni og under bil - Bygge om endel av interiøret - Airbrush på panseret + diverse små ting Er også i sterk tvil om jeg skal montere dette bredde kitet siden vi har det liggende: Ellers har jo tanken vært trimming i form av turbo/kompressor men føler at bilen har såpass dårlig utgangspunkt motor messig at jeg tror det blir ved tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 det er ikke rart folk begynner og selge gullkjeder her inne vettu når man slenger ut bilder som disse! ødelegger jo BMW..uff og uff.. ...men som alltid: hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hvis MaxPower trenger demo/reklame-bil får de heller bruke en japse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Seff skal du ha breddekittet om du har det liggende, men på en annen bil.. Den der var bare grusom. Som noen andre har sagt, ødelegger BMW, men hver sin smak Skaff en bil til og sett på breddekitt og turbo/kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 få på breddekittet og skift felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg er dessverre enig med endel andre her inne... Begynner sikkert å bli for gammel? Men syns skikkelig hårete biler, med masse neon passer best til japse-biler ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Pff..bilen er dritrå den! Den har jo til og med m3 front, sideskjørter og speil til orginalpolitiet...ingen biler er visst fine for noen uansett hvilken styling en har men kanskje noen andre felger? ellers rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 `med en helt rein farge og noen moderate felger så tror jeg det bredde kit'et kan bli pent. men man kan risikere at bilen ser ut som en oversminket offers fra en litt uheldig atom prøve spregning. men hvis du har lyst på det kitet på din bil og syntes det er fint så syntes jag absolutt du skal gå få det så får folk mene hva dem vill. alle er jo ikke like og takk faen for det eller så hadde det ikke finnes noen kule biler i heletatt for da hadde alle vært like. så grør det du vill og bli fornøyd. det skal hvertfall jeg gjøre på mitt bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Syns det er veldig bra jeg at folk har forskjellige meninger om bilene...tross alt derfor vi driver med dette....ikke at det har noe som helst betydning for hva jeg kommer til å gjøre med bilen men....jeg bygger det jeg liker og det kommer ingen til å kunne forandre på Jeg gir heller fra meg bilen enn felgene så disse tror jeg nok blir sittende til evig i tid...tross alt første settet med Asanti som kom til Norge:) fordi som ikke er heeeelt inni bling felger så er dette luksus utgaven av Lexani. Kjøp Vimenn nærmere jul så finner man mer info og bilder om dem. Har forresten et bilde av bilen før jeg bytta felgene: Blir for kjedlig og gubbete for meg å ha den slik....bmw`er med m-optik finner man på hver eneste gategjørne spesielt på grønland.. Kjøre m-tech bil er som å innrede huset sitt etter ferdig show room på ikea..lite nyskapende og zero personlighet men trygt og godt for folk som ikke liker å skille seg ut...og redd/ikke tåler å høre andres meninger Og turbo/kompressor i enn sånn bil? si jeg er heldig å havner på rundt 250 hk på hjula etter å ha brukt 50 000kroner og fortsatt bli parkert av store kasse biler og orginale volvo stv`er med barne sete...nei da kjøper man seg heller biler som har utgangspunkt for trim... Her mener jeg som mange av dere...la bmw være bmw. Sugemotor og helt grei effekt og japse biler være japse biler med turbo...masse masse turbo legg men går som faen når man får opp turtall..disse bilene har dessuten mye mer økonomisk utgangspunkt for trim.. Bmw skal være en sportscruiser med komfort ikke noe turbo rakket med dårlig bunndrag, da kjøper man seg heller en supra ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 syns bilen din var fet jeg bortsett fra bakfangeren din.. ble litt klumpete syns jeg! mener du at bmw ikke har utgangspunkt for trimming? er ikke e36en din en 328? bør vel gå unna om du setter inn kompressor/turbo eller? og forresten kan du si en volvo stv. med barnesete som pleier parkere deg hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 syns bilen din var fet jeg bortsett fra bakfangeren din.. ble litt klumpete syns jeg! mener du at bmw ikke har utgangspunkt for trimming? er ikke e36en din en 328? bør vel gå unna om du setter inn kompressor/turbo eller? og forresten kan du si en volvo stv. med barnesete som pleier parkere deg hehe? Takker for det.... joda bmw har utgangspunkt for trimming hvis man har konomi til det...men selv syns jeg å trimme men ikke kommer over 400-500 hk er bortkasta...og dette skal litt til desverre med våre tyske skjønnheter kontra små raske japse damer.... det er en 328 ja....trodde jeg hadde sportsbil helt til supraen kom i gargen frøst da jeg forstod hva en sportsbil er....bmw er og blir en komfort bil som drar hele veien med jevnt og trutt drag, ikke råskapen du finner i japanske turbo monstere. Dette sårer nok mange bmw hjerter (mitt også) men de av dere her som har kjørt supra/Evo vil nok si seg enig der. T5R fliser meg som bare det....kjøpte meg en saab 9000 turbo aero som vinter bil 86 modell med litt grunnleggene mods...kosta meg 12 000 kroner..grisa 328`en den og.. Hadde faktisk problemer 0-80 mot volvo v40 2.0T`en vi hadde den sølvfarga man ser på bilde (ja den var også grunnleggene trim på) Selvfølgelig er dette da snakk om rett frem og ikke svingete bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 tar gjerne bilen jeg da hvis du gir den bort før felgene.. slike felger passer ikke på E36 i mine øyne.. skikkelig Kantfelger skal på..skal du absolutt ha "bling bling-felger" så kjøp noen med kraftig kant i det minste.. Hvertfall hvis du skal ha på breddekittet hvis ikke vil det bli seende ganske snodig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Selv syns jeg kantfelger ser så smått ut. Fordelen med felger som står helt ute er at dem ser mye større ut. dessuten syns jeg kanfelger er litt for 1980 tallet fra da Brock var "in" og igjen....90% av bmw`ene har det... Eneste kanfelgene jeg har sett litt på er de her: Ang. bredde kitet så veit jeg ikke vi har det liggende på lager og klart det da frister og montere...litt av ulempen med å drive i denne bransjen er at man bruker litt for mye penger på egen bil.. tar gjerne bilen jeg da hvis du gir den bort før felgene..slike felger passer ikke på E36 i mine øyne.. skikkelig Kantfelger skal på..skal du absolutt ha "bling bling-felger" så kjøp noen med kraftig kant i det minste.. Hvertfall hvis du skal ha på breddekittet hvis ikke vil det bli seende ganske snodig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Ville nok også byttet felger, men det er selvfølgelig opp til bygger. Spennende å se hvordan bilen ender opp uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Enig med Custom, få på råe felger med kant så blir det greier. Ellers var det pen bil Å sammenligne Supra og BMW blir litt feil syns nå jeg. Supra er en sportsbil som er bygd for å kjøres hardt, mens BMW (hvis du tar bort verstingutgavene og diverse prosjekter med kompressor/turbo) er mer en hverdags og cruisebil som Eye Candy sier. Men at det er potensiale i en 328 og oppover med hensyn til trimming er det jo uten tvil. Syns ikke du burde være skuffet da du prøvde Supraen. Resultat som forventa i mine øyne. Lykke til med bygget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå