Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er ikke noe vits å komme med forslag felgene blir på bilen, er tross alt felger fra verdens mest eklusive leverandør og bilen min skal aldri ha noe annet enn Asanti eller iværstefall gå ned til lexani

Call me crazy, men at noe er fra "verdens mest eksklusive leverandør" av et eller annet betyr NULL for meg så lenge det ser helt hårreisende ut. Ikke vil jeg kalle de verdens mest eksklusive heller, så lenge de ikke kan design.

Kan modellere opp en penere felg jeg, som INGEN andre har, DA snakker vi eksklusivt! :) Produksjonskostnader har jeg desverre ikke grunnlag til å si noe om.

Skrevet
Er ikke noe vits å komme med forslag felgene blir på bilen, er tross alt felger fra verdens mest eklusive leverandør og bilen min skal aldri ha noe annet enn Asanti eller iværstefall gå ned til lexani

joda.. greit d at du vil ha ekslusive felgar men velg nå noken andre felgar av asanti.. va mange der inne så va mye finare.. bare sånn at du vett d..

Skrevet

med fare for å bli "flamed" selv her, så må jeg bare få sagt at jeg har sett bilebn live, og de ser mye medre ut på bilen i virkeligheten! det er ikke min favorittdesign heller, men jeg har sett myyyye værre på e36! :)

Skrevet

Fin bil...men:

Asanti er verdens mest eksklusive felgmerke??..nope!

Asanti har ikkje heilt orden i designrekkene sine, noko desse felgane nesten er eit bevis på. BMW er eit bilmerke som har tradisjonar i klassisk design, derfor vert det ofte best med klassiske designlinjer i både styling og felgar.... Sjokoladesaus er godt, men ikkje på ein fin indrefilet! ;)

Skrevet
Du får endel mer futt i 328'en hvis du bytter innsug manifoil til en større type. Har du gjort dette?

Er ganske merkbart. Drar mye bedre på høyt turtall..

Dette er sant...

Du kan også lette den litt ved å sette på carbonpanser, bagasjelokk + evt tak hvis det er mulig å få tak i (eller lage selv). Lettere seter og fjerning av A/C og airbagger er heller ikke dumt.

Og dette er vel det dårligste tipset jeg har hørt på en rimelig god stund. Sorry mac, men hvem i alle dager fjerner feks AC og airbagger for å få mer guff i en 2.8 liters BMW ???

Ellers har jo tanken vært trimming i form av turbo/kompressor men føler at bilen har såpass dårlig utgangspunkt motor messig at jeg tror det blir ved tanken

Og turbo/kompressor i enn sånn bil? si jeg er heldig å havner på rundt 250 hk på hjula etter å ha brukt 50 000kroner og fortsatt bli parkert av store kasse biler og orginale volvo stv`er med barne sete...nei da kjøper man seg heller biler som har utgangspunkt for trim...

Eye Candy.....

Du kan jo ikke ta mer feil, dette er jo en motor med superpotensiale !!!

Skrevet

Asanti er verdens mest esklusive felgprodusent....de har også lagd verdens dyreste felger (veil pris på disse er 2,4 millioner kroner i Norge)

Vi bygger showbiler for å dra oppmerksomhet og folk skal snakke om dem...og makan til mer frem og tilbake om felger skal man lete lenge etter...er vel derfor magasinene også er interessert i slike felger....:)

Det er som med klær på en catwalk...er ikke alt der som er ment for hverdagen (eller hverdagsbilen)

Som jeg skrev tidligere...å trimme en bmw med så lite futt i mener jeg er totalt bortkasta. Dessuten står jeg hardt på at turbo er for japse biler...og det er veldig overraskene at feler av Bmw entusiaster ikke er enig i...bmw`ene er lagd for å ha bunndrag. NA trim hvis man aboslutt skal gjøre dette.

Til bane mener jeg at det er andre biler som passer bedre til "voldtekt" som vil si kjedlige "billig" racing felger, ribbe interiør griner når jeg ser bmw`er som dette er gjort med....er enn grunn til at disse er lasta med lyd demping og andre ting som gjør dem tunge fra fabrikk...dette er å blir sports cruisere ikke racing biler

Skrevet

Som jeg skrev tidligere...å trimme en bmw med så lite futt i mener jeg er totalt bortkasta.

Får jaggu meg håpe du ikke har rett her ( :wink: ), for da har jeg kastet bort mye penger på motorbygget mitt...

Nei, felgene dine syns jeg var tøffe nok på din bil, men motordiskusjon kan vi ikke bli enige i tydeligvis. Tror du tar skammelig feil motormessig.

Skrevet

Syns det er veeeldig fett å se folk som dytter masse motor inn i BMW`er og står respekt av VS sin m5 ol...ikke noe som varemer jeg mer enn å se den parkere supraer...selvom jeg gråter når jeg ser hva som er gjort med bilen.

men jeg ville nok valgt et annet utganskpunkt, merke selv forskjellen på mini trimming av supra kontra mini trimming av bmw

Men dette er mine meninger og forventer ikke at noen skal være enig med meg...på lik linje med at jeg bygger det jeg liker...

Som jeg skrev tidligere...å trimme en bmw med så lite futt i mener jeg er totalt bortkasta.

Får jaggu meg håpe du ikke har rett her ( :wink: ), for da har jeg kastet bort mye penger på motorbygget mitt...

Nei, felgene dine syns jeg var tøffe nok på din bil, men motordiskusjon kan vi ikke bli enige i tydeligvis. Tror du tar skammelig feil motormessig.

Skrevet

Huff de der felgene var de fæleste jeg har sett! ER ikke noen glorete amerikansk hummer heller da" Men ellers va jo bilen pen. Er jo overasket over at det ikke var lexuslykter :lol:

Skrevet
Huff de der felgene var de fæleste jeg har sett! ER ikke noen glorete amerikansk hummer heller da" Men ellers va jo bilen pen. Er jo overasket over at det ikke var lexuslykter :lol:

håper du ser at vi har mye av samme stylingen på bilene.... :lol:

Skrevet

BMW blir bra racing biler takket være 50/50 vektfordeling, bakhjulsdrift og solide drivlinjer.

Men kan diskuteres hva som er best av god vektfordeling og lav vekt.

Den bilen der har veldig solid drivlinje og tåler godt endel mer hester. Tror motoren tåler veldig mye selv om de fleste satser på M50B25 når de skal ha 5-600 hester.

Hvis du ikke liker treg respons pga stor turbo kan du satse på 2 små turboer eller enda bedre turbo + kompressor. Det kommer til å bli det store i fremtiden tror jeg.

Noe av de peneste felgene jeg vet om er E46 M3 CSL felgene. De er lette som gjør bilen rask. Tipper de felgene som du har på bilen der er ganske tunge og hemmer aks noe veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...