Gunnar Skrevet Desember 3, 2005 Skrevet Desember 3, 2005 Først og fremst vil jeg dessverre ødelegge en del av illusjonene som rår her på forumet.. Asanti er og blir verdens mest ekslusive felg produsent, ingen andre har noen gang levert felger til over en mill.. Lik det eller ikke.. Det er definitivt noe av det dyreste og mest ekstravagante du noen gang kan sette på en bil.. Så hvis jeg drar opp Inventor eller SolidWorks og modellererer opp noen tegninger på felger fulle av diamanter og setter prisen til 5 millioner, så er de automatisk fantastisk flotte? Eksklusivt/ekstravagant har jo ingenting med flott/pent å gjøre, og trenger derfor _ikke_ være positivt..
j0lle Skrevet Desember 3, 2005 Skrevet Desember 3, 2005 Likte bilen veldig godt. Jeg er fan at crome felger til BMW. Hadde selv 18" crome, men disse gjorde litt mindre "ut av seg". Pene felger, men de passer ikke helt til bilen i mine øyne. Bilen i seg selv var nice
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 De felgene du har valgt fra Asanti, Eye_Candy_Racing, synes jeg ligner noen kromma kumlokk. Hva er det du prøver å få frem når du prater om BMW med turbo og kompressor og alt det der? Mener du at BMW motorer ikke er noe særlig å trimme? For da må du komma deg ut i garagen og trimme en selv, og slenge den i bremsebenken og se hva du får 328 motoren er jo et kjempeutgangspunkt. Slagvolum hjelper på det når man skal hente hester. Og til det Gunnar sa, selv om Asanti lager veldig dyre felger gjør ikke det at felga dems er pene.
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Eg har nåken 13" stålfelger til Mazda 323. Felgene er sandblåst og lakkert opp igjen med sølvlakk frå Biltema... Kan ettermontere gullfarga ventilhetter viss ynskjeleg... Dette kjeme til å bli det nye på markedet no... KUN KR 1.000.001 kroner.... Ved rask handel kan ekstra sett ventilhetter medfølge!!!
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 By the way... Felgene er sandblåst og lakkert i Gudvangen som ligger rett attmed nærøyfjorden... Dette er jo Norges finaste fjord, og den har nettopp komt på Unescos fredarvliste... Fekk nettopp vite at Dronning Sonja kjeme til Gudvangen for å sjå til sommaren... Gudvangen har ca 80 - 90 innbyggarar, og eg kan garantera at det aldri har vore laga felga her før... Meget EKSKLUSIVT med andre ord... Veit at desse felgene ikkje passer til E36 "eyecandyracing", men legger du inn ein ordre, så kan eg få fiksa dette....
SeT Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Herregud, her ligger fyren ut en PROSJEKT tråd, og det eneste dere gjør er å fylle tråden med dritt bare fordi han valgte andre felger, annen farge på gitteret osv. enn det dere hadde valgt? skjerpings gutter...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 SeT, mulig det er på kanten, men eieren er tydelig ute etter oppmerksomhet (noe som forøvrig ikke er dumt når man driver firma), og må regne med litt kommentarer til slike bygg, og ikke minst påstandene han kommer med i forhold til at BMW er dårlige utgangspunkt til trimming. Men - all PR er god PR er det noe som heter. Han har fått 5 sider med innlegg her inne på relativt kort tid.
Bmw323i Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Men - all PR er god PR er det noe som heter. Han har fått 5 sider med innlegg her inne på relativt kort tid. hehehe likte den kommentaren Jeg tror ikke bmw har dårlig trimningspotensialet når de har i underkant av 200 hk uten turbo. 100% effektøkning ved 1 bar sier ekspertene. det blir fine tall da
Mangel Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Viss det interessant: http://esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=102&subcat2=123&id= Ikke så dårlig det her, du får den til å passe e36 med noen modifikasjoner og det går ikke så dårlig heller. Bare spør en som har en viss rød e36 compact 328kompressor Men er vel fortsatt litt lite hester viss du har tenkt å bygge en skikkelig versting. (300bhp)
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Her har man banebil med hydraulisk/luft heving til pitstop, store bremser, gateslicks, ribba, lett vekta med glassiber istedefor metall alt har nytte og ingen ting gjort for utseende hvis det er det man aboslutt ønsker, jeg mener bmw`ene passer bedre som comfor crusiere med godt bra utseende og da kan man heller "voldta" biler som det her som er ment til den typen bruk: Sitat fra dagbladet sin repotage: Skogen peker ut en knalloransje Porsche 911 som det villeste prosjektet utstilt på torget. Ikke rart, med 800 hestekrefter på bakhjulene. - Bare motoren kostet 350 000 kroner, så kan du jo si at de fikk med bilen på kjøpet, forteller Lars Løkke i Eye Candy Racing, som har bygget opp det iøynefallende fartsmonsteret. Kan vi nå please la denne bilen være prosjekt forum og ikke syklubb? INGEN som har påstått av designet på Asanti er finest o.s.v så la ting som ikke har noe med prosjektet å gjøre Gå heller til denne tråden å diskuter bilen der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=138275#img_427 Meninger som omhandler bygging er selvfølgelig velkommene...
nitedals Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 lurer litt på sånn lakk, egentlig veldig enkel lakkering, jeg brukte,,tja,,en time på denne, med alt da,,grunning,,div farger og klarlakk.
nitedals Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 lurer litt på sånn lakk, egentlig veldig enkel lakkering, jeg brukte,,tja,,en time på denne, med alt da,,grunning,,div farger og klarlakk.
E36Cab1 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Har du fjerna bildene av bilen eller? Får de ikkje fram eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå