Gå til innhold

TopGear Test av 997 mot AMV8 og M6

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Porsche 911 ble foretrukket av James May og Richard Hamond mens jeremy clarkson Like M6'ern best...

Alle bilene ble Kjørt av 'The Stig' og Aston martin'en og 6'ern var like raske, mens Porschen var ganske mye raskere en disse to ( angivelig pga keramiske bremser.

[s07.E01]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angivelig pga keramiske bremser.

Relativt tvilsomt... Keramiske bremser er dårligere enn vanlige stålbremser i starten frem til stålet blir varmt og da er keramisk best ;)(Hvertfall de artikkelene jeg har kommet over har kommet frem til det) og the stig tar jo bilene bare 1 runde;) Rkker ikke bli så veldig varmt på 1 runde... Innse det, Porsche er best :clap: (Ta det med ro, BMW har en KLAR og sikker 2plass i mitt hjerte :love: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du ver da ikke om de har varmet opp bremsene på førehand.. det kan jo godt hende....

har selv Kjørt en 997 911 ( riktignok ikke en S)

artig bil det.. men det blir jo rent overskudd og moro... ikke noe bruksgjenstand... Hvorfor kjøpe M6 når man kan kjøpe M5... det er etter min mening den mest komplette bilen man kan få tak i.... ikke mye annet man kan kjøre barna til barnehagen med ( sikkert og behagelig) for så å ta den ut på banen og knuse det meste av andre ting som ruller rundt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du ver da ikke om de har varmet opp bremsene på førehand.. det kan jo godt hende....

har selv Kjørt en 997 911 ( riktignok ikke en S)

artig bil det.. men det blir jo rent overskudd og moro... ikke noe bruksgjenstand... Hvorfor kjøpe M6 når man kan kjøpe M5... det er etter min mening den mest komplette bilen man kan få tak i.... ikke mye annet man kan kjøre barna til barnehagen med ( sikkert og behagelig) for så å ta den ut på banen og knuse det meste av andre ting som ruller rundt der..

ER så enig med deg når det gjelder M5`en! EN virkelig Supersedan! :D Skulle gjerne hatt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 er jo bilen over alle bilen... aller M5ene var jo det i sin tid... E39 M5 druknet kanskje litt i konkurenter på slutten.. men den nye M5 er og blir det eneste man egentlig noengang trenger om man ønsker å maksimere helt med èn bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angivelig pga keramiske bremser.

Relativt tvilsomt... Keramiske bremser er dårligere enn vanlige stålbremser i starten frem til stålet blir varmt og da er keramisk best ;)(Hvertfall de artikkelene jeg har kommet over har kommet frem til det) og the stig tar jo bilene bare 1 runde;) Rkker ikke bli så veldig varmt på 1 runde... Innse det, Porsche er best :clap: (Ta det med ro, BMW har en KLAR og sikker 2plass i mitt hjerte :love: )

"The Stig" kjører flere runder for så å bruke bestetid. Du tror vel ikke at de tar en ordentlig rivstart på kald motor håper jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...