bmwdude Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 vest agder ja steffen: skal ringe ham duden i morgen sånn at jeg kan få henta lyktene dine,, håper du ikke stresser med det.. bmwn dinn er vell parkert uanset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Er disse felgene av interesse? Kunne kansje byttet de i 19 tom sjekk følgende link: www.photobucket.com/albums/d189/key_tro ... rdtop2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja de var nok mer av interesse... hva heter felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 har noen 18" liggende Pm ved int.. Hehe eg har samme felger og samme farge på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 vet ikke hva de heter, du skulle til oslo til helgen? Kunne jo foretatt ett evnt bytte der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 tar flyet til oslo... kjører ikke. dumt du ikke bodde nærmere stavanger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 skal prøve og få tatt bilder av hartge felgene mine hvis de kunne være av interesse steffen? ble til at jeg helt glemte og ta bilde forrige gang jeg skreiv i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 ta et bilde av hartge felgene slik får sett dem du men.. du bor i nordland og jeg i rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Er det polert kant på felgene dine? Jeg er ute etter noen felger med litt bred kant, hvor jeg skal lakke ekene og navet. Har Borbet LS i 18" med nesten nye Kuhmo Ecsta dekk i innbytte. Disse gjør seg veldig godt på E36. Eventuelt har jeg også BMW M3 Contour Replica i 17" med Bridgestone Potenza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Cappel: de Borbet felgene var råe!! men følger det dekk med???? og hva mener du når du sier polert kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Er med dekk ja, Kuhmo Ecsta i 225/45-18. Men polert kant er at den ser helt blank ut, omtrent som om den er krommet. Litt vanskelig å se ut i fra bildet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ...Borbet LS er ein "moderne" felg som ikkje passar på litt eldre BMW'ar (designmessig) om du spør meg...å det gjorde du IKKJE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei. Interessert i felgene dine.. Har noen råe 18" ASA felger. Si fra om det er av interesse så skal jeg ordne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Bimmern: fiks bilde du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå