steffen_sandnes Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Cappel: da tror jeg ikke felgene mine har polert kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ville du bytte i mine 18? Bor ikke så langt fra oslo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er link til felgene jeg har. Felgene er ikke kantkjørte i det hele tatt. Ingen synlige riper. http://www.sharif.no/default.asp?Folder ... roduct=511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Interessant ? Felgene har "kromkant", noe som ser utrolig fett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bimmern: ja de hadde vært helt konge men du bor jo i oslo? og jeg i rogaland.. blir litt vanskelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Regner ikke med du får mine på bilen din 8.5 og 10x18 Rondell 58 felger fra en E39 =) Har lyst på 19 istedet, og en superfangst gikk nettopp forbi meg fra bmwccn sidene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå