crom Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Min sier bare "Check control inactive, check usersmanual" eller noe.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 når jeg trykker på checkknappen min, lyser det masse firkanter og så plutselig slokker den... er det noen som utdype ganske detaljert med enkle ord hvordan man kan finne ut om man har check-kontrollen? er ikke skikkelig inni detta ennå Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 når det lyser masse firkanter betyr det at det ikke er funnet noen feil! smart, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 det vil komme frem feilmelding ved montering av nye baklys hvis de ikke er beregnet på cc! uavhengig av om det er lexus eller led, eller originale lamper! alle lykter kan kjøpes med/uten cc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg har veldig lite spylerveske igjen da! da burde jo det komme opp på den... pleier den ikke å ta en check igjennom alt når man starter bilen? min check lampe lyser ikke selv om det er pærer i den... hva betyr cc foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Check control?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Check control?? yup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå