bjirn Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Messias: Nå er ikke dette en sliten 88-mod med 300k på telleren da. Jeg syns prisen var veldig fornuftig,. Beklager for at jeg roter til salgsannonsen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 bjirn: Helt enig. Syns det har vært merkelig liten respons på denne iht. pris/modell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 greit nok.... blir altfor dyrt til min lommebok uansett... men lykke til... Bilen er sikkert for dyr for deg,men ikke i forhold til sammenlignbare biler. Syns derfor at du ikke skal ødelegge salget for eier!! Bmw318i_E36: Lykke til med salget!Det er flotte og gode biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Takk skal dere ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg