Magnus Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Noen som har kjøpt disse? Evt bilder av resultat? http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... 020&pid=33 Har planer om komponentsett 6,5" fremme i min coupe. Spekulerer veldig på dette her om dagene. Noen som har erfaring om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Du har vel ikke planer om å sette inn det klumpete greiene der?? Ser ut som en fiat dør.. Finnes bedre måter å gjøre det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Tenkte akkurat på det samme. Blir for klumpete. Men har en kompis som driver med glassfiber. Han kunne sikkert ha støpt nytt nederste delen av døra og evt trekt panelene i vinyl. Retta 6,5" Oppover osv. Men blir jo mye skjering i døra da?. Hvordan skal jeg få festa det nye osv. Hadde vert supert med en "DIY" lignende ting på akkurat dette i e36 coupe Jeg får se hva jeg kommer frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 det skal gå bra og plassere 6,5 tomms i e36. tåmi her inne har gjort det, og det var ikkje store opperasjonene han måtte utføre. så du trenger ikkje og ødelegge halve døra for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Håper noen kan komme med en DIY til en firedørs E36 med manuelle vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå