Patrick B Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Tøff den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 En M3 GTR med selveste Johnny Cecotto bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Bredderne på GTR versjonen slår alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 En M3 GTR med selveste Johnny Cecotto bak rattet Når jeg hører det Cecotto navnet tenker jeg på DTM og E-30 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 JA TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 En M3 GTR med selveste Johnny Cecotto bak rattet Er det noen som kjenner historien til denne bilen? Jeg ble veldig nysgjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg mener å ha lest en gang at dette er en 320 med modifisert motor og utseende, for det var vel -91 eller -92 sesongen disse ble brukt i DTM og da var vel M3'n enda ikke kommet på markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 sånn skal min coupe se ut bare uten den breddinga da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå