Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg og en kompis stod å snakka med dere i Karl Johanns gate den dagen dere var der.. :)

Husker du oss?

Klart jeg gjøre det..:) beklager at vi var litt stressa da...men er som regel litt mye som skjer under sånne arrangementer.. :roll:

Skrevet

mulig jeg hisser på meg noen her nå,men siden du lager en egen tråd hvor folk kan kommentere bilen så må du tåle litt annet enn skryt også...ingenting personlig,men jeg likte faktisk ikke bilen i det heletatt.

felgene var forferdelige til denne bilen,bakfanger var for såvidt grei nok,men sammen med en så vanlig/kjedelig front så passet den ikke i heletatt.grått og hvitt interiør synes jeg er en grusom greie og har aldri likt det.

bilen ser veldig gjennomført og pent forseggjort.likte spesiellt bakenden og eksosen,men det første ordet som slo meg da jeg så på bildene var: Lapskaus.....

sorry,men bare min personlige mening.

Skrevet

klart jeg tåler alle meninger om den eller hadde jeg latt den være en orginal m-tech og ikke gjort noe med den....

Det virker som både sponsorer og arrangører av div treff liker det dem ser.....at man da møter litt motstand andre steder gjør meg svært lite...

Folk er forskjellige noe ønsker sponsor avtaler, invitasjoner og oppmerksomhet å må være stolte nok til å tåle motstand fra orginal politi....andre liker å kjøre rundt i orginale eller biler folk flest ikke ser det er gjort noe med....slippe sponsor avtaler, invitasjoner og oppmerksomhet

Å godt er det vi er forskjellige......

Grunnen til at jeg valgte de felgene er rett å slett fordi jeg syns det andre lignet alt for mye på BBS og den typen felger...dessuten igjen...

Kant får felgene til å se ut som man har satt doruller på bilen....og personlig er jeg dritt lei bmw`er med kant felger...like spennende som å se dama naken etter 20 år ekteskap.....

Skrevet
klart jeg tåler all meninger om den derfor jeg lagde denne tråden...tar meg langt fra nær av det og bryr meg strengt tatt lite om hva folk syns om den så lenge jeg er fornøyd...er tross alt min bil.... 8)

Grunnen til at jeg valgte de felgene er rett å slett fordi jeg syns det andre lignet alt for mye på BBS og den typen felger...dessuten igjen...

Kant får felgene til å se ut som man har satt doruller på bilen....og personlig er jeg dritt lei bmw`er med kant felger...like spennende som å se dama naken etter 20 år ekteskap.....

Hmm,rart....

Hvis du ikke bryr deg om hva andre mener,hvorfor denne tråden? :roll:

PS!

Har du vært gift i 20 år? :lol:

Skrevet

Hmm,rart....

Hvis du ikke bryr deg om hva andre mener,hvorfor denne tråden? :roll:

PS!

Har du vært gift i 20 år? :lol:

Siden prosjekt tråden endte med 5-6 sider med meninger ideer kommentarer og andre ting som ikke omhandlet prosjektet mitt så valgte jeg å åpne tråden her i håp om at vi kunne la prosjekt tråden om bilen være sånn någenlunde til topic

Ofte fordel å lese første innlegget..:)

Selvom man sier at noen ser ut som en gris så er dem ikke så ofte rosa går på 4 bein å sier onk onk?

Skrevet
mulig jeg hisser på meg noen her nå,men siden du lager en egen tråd hvor folk kan kommentere bilen så må du tåle litt annet enn skryt også...ingenting personlig,men jeg likte faktisk ikke bilen i det heletatt.

felgene var forferdelige til denne bilen,bakfanger var for såvidt grei nok,men sammen med en så vanlig/kjedelig front så passet den ikke i heletatt.grått og hvitt interiør synes jeg er en grusom greie og har aldri likt det.

bilen ser veldig gjennomført og pent forseggjort.likte spesiellt bakenden og eksosen,men det første ordet som slo meg da jeg så på bildene var: Lapskaus.....

sorry,men bare min personlige mening.

Henger meg på denne jeg :D

Skrevet

Selvom man sier at noen ser ut som en gris så er dem ikke så ofte rosa går på 4 bein å sier onk onk?

alle vet jo at grisen sier nøff nøff da! tosk! :wink: neida...

når det gjelder bilen, så er desverre ikke dette helt min stil..JADA, jeg er kjedelig og liker best det anonyme, litt diskret og det "alle" gjør med bilen sin, altså m-tech styling..men at bilen var gjennomført, det skal ingen ta fra deg! :D

som du nevnte i forrige tråd så var dekoren kun på for anledningen, og godt er det, for dekor er ikke min greie, for og si det sånn..selve "styling-kittet" er ikke det mest ekstreme jeg har sett, jeg har nok sett verre, så det skal jeg ikke klage for mye på! ;)

men over til felgene! jada, asanti er dyrt, luksuriøst, og sikkert noe av det hotteste man kan sette på bilen, i noens øyne, men ikke i mine! bling bling chrome passer overhodet ikke på den bilen, og etter min mening ikke på andre bmw'er heller! man sier jo at "på skotøyet skal godtfolk kjennes", men uff, nei, gi glass-skoa tilbake til askepott du 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...