Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Nokon som veit kor eg finne sider der dei har klart å knekke kodene til Codax systemet Canal Digital bruker??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Nokon som veit kor eg finne sider der dei har klart å knekke kodene til Codax systemet Canal Digital bruker??? Meiner at dei har laga nye koder som ikkje går ann å knekke.. Eller er eg heilt på villstrå no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Dei hadde laga nye koder som visstnok var "umulig" å knekke, men har hørt rykter om at dei har klart å knekke codaxsystemet.. Ingenting som er umulig veit du... Nokon som veit noko meir enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Nokon som veit kor eg finne sider der dei har klart å knekke kodene til Codax systemet Canal Digital bruker??? Meiner at dei har laga nye koder som ikkje går ann å knekke.. Eller er eg heilt på villstrå no? Stemmer det. Disse sidene ligger nå brakke. Dessuten er det vel Conax det heter. Har også hørt at Canal Digital kommer med nytt kodesystem neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Conax er det kanskje.... Hmm, kor eg har codax frå??? Så det er ingen som har klart å knekke desse kodene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Men det er ein boks du kan bruke for å få til dette.. Er da ikkje noko dar og? Var ein på jobben som snakka om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Du tenker på smartbox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Var sikkert det den heitte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 men er det ingen som veit kor eg finne desse kodene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Det heter Conax og er ikke umulig og åpne for det er allerede cracket. Info ifra den danske stopstop siden, de som la ut koder sist sier at kodene er åpnet, men kommer ikke til og bli lagt ut på nett på en god stund. Grunnen til at de ikk legger de ut: Hvorfor skulle de gi 1000vis av tullinger som bare klager når ikke kodene virker gratis TV? Kjøp deg en Dreambox og heng deg på cradshare.. Da får du alle kanalene uten at du trenger piratkort. Hvis du på død og liv vil lese om conax(CanalDigital) og NDS(Viasat) så kan du lese deg grønn og blå på forumet her: http://stopstop.mine.nu/ Good luck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Conax kodene er ikke noe spes problem.... Videoguard er værre..... samme blir nye systemet canal digital tar i bruk på nyåret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 For en gjeng med datanerder med det rette utstyret så er ikke Videoguard noe problem heller. Det som er problemer er at de ikke vil gi kodene ut public.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Conax kodene er ikke noe spes problem.... Videoguard er værre..... samme blir nye systemet canal digital tar i bruk på nyåret... Stemmer nok ikke. Telenor eier Både Conax systemet og Canal Digital. NDS eier Videoguard systemet, som igjen er eid av Rupert Murdoch (Sky UK). Telenor kommer ikke til å bruke kodesystemet fra en konkurrent, men de kommer til å ta i bruk kort paring etter nyttår (som Viasat/Videoguard bruker idag, kortet må passe serienummer i boksen). Edit: Leste ikke innlegget ditt ordentlig, du sa ikke noe om at det blir Videoguard ser jeg nå. Men systemet blir det samme, kort paring blir nytt. Men det det klarer Dreambox'en uten problemer hvis du vil ha et bedre alternativ enn original CD tuner. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Conax kodene er ikke noe spes problem.... Videoguard er værre..... samme blir nye systemet canal digital tar i bruk på nyåret... Stemmer nok ikke. Telenor eier Både Conax systemet og Canal Digital. NDS eier Videoguard systemet, som igjen er eid av Rupert Murdoch (Sky UK). Telenor kommer ikke til å bruke kodesystemet fra en konkurrent, men de kommer til å ta i bruk kort paring etter nyttår (som Viasat/Videoguard bruker idag, kortet må passe serienummer i boksen). Jepp.. det vet jeg formulerte meg kanskje dårlig... mente det nye systemet blir ganske likt viasat sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Conax kodene er ikke noe spes problem.... Videoguard er værre..... samme blir nye systemet canal digital tar i bruk på nyåret... Stemmer nok ikke. Telenor eier Både Conax systemet og Canal Digital. NDS eier Videoguard systemet, som igjen er eid av Rupert Murdoch (Sky UK). Telenor kommer ikke til å bruke kodesystemet fra en konkurrent, men de kommer til å ta i bruk kort paring etter nyttår (som Viasat/Videoguard bruker idag, kortet må passe serienummer i boksen). Jepp.. det vet jeg formulerte meg kanskje dårlig... mente det nye systemet blir ganske likt viasat sitt Sorry, så det. Skrev en edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå