Pauls1 Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 skal hive en ic på 524`n. menneh, ser i delekatalogen til gs at 525tds`n har noe som heter "Innsugsrør utslipps kontroll" mellom ic`n og innsuget. hva er det for no? noe jeg må bry meg om? eller skal jeg bare drite i den? bildet hær : http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/690.gif hvor mange flere hk tror dere jeg får med å montere denne? de på schmiedmann mente jeg skulle få 30hk menneh jeg vetta faen, har no mi tru.. lurer åsså på en ting til. hva om jeg justerer opp turbtrykket 0,1-0,2-0,3bar tror dere motoren vil tåle det eller? skal også chippe den til sommern. så mulig det kommer en forespørsel utpå sensommern om at jeg ønsker å kjøpe en 524 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 er vist ingen hær som veit noe om diselmotorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg justerte opp trykket til 0,9 på min gamle 524tda. Det fungerte utmerket det, Så lenge motoren er varm før du drar på og du bytter olje jevnt, så skal nok det gå bra. Kom aldrig så langt at jeg monterte ic da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 er vist ingen hær som veit noe om diselmotorer nei det har du jaggu rett i vi får finne det ut til helga selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå