Gå til innhold

Papirer på motorbytte


Filur
 Share

Anbefalte innlegg

Er i disse dager i gang med å få en e34 520i godkjent med 535i motor og hele pakka. Nå sier biltilsynet at jeg må ha noen papirer på det som skal være skiftet. BMW norge er ikke så samarbeidsvillig etter som jeg har hørt så jeg lurer på om noen her har slike papirer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis på BMW og få dei til å sjekke over bilen din å finne ut at dette er sikkeleg gjort og rette deler brukt, så ber du dei om dokumentasjon på dette så kan du reise på biltilsynet å godkjenne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sriver også i desse dager og godkjenne min M5 fra 518 i!

har vert på Bmw og fått dokumentasjon på at alt er M5 deler og skikkelig gjort, deretter må eg ha alle kvitteringer på at eg har kjøpt en M5 i tyskland og bevise at eg ikkje har buffa den!!

ellers skulle resten gå greit!

men de er veldig forkjelligt fra biltilsyn til biltilsyn, muli eg må reise til eit anna blitilsyn en de som er her lokalt!!!

Hva slags biltilsyn skal du godkjenne den på??

noe og annbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sriver også i desse dager og godkjenne min M5 fra 518 i!

har vert på Bmw og fått dokumentasjon på at alt er M5 deler og skikkelig gjort, deretter må eg ha alle kvitteringer på at eg har kjøpt en M5 i tyskland og bevise at eg ikkje har buffa den!!

ellers skulle resten gå greit!

men de er veldig forkjelligt fra biltilsyn til biltilsyn, muli eg må reise til eit anna blitilsyn en de som er her lokalt!!!

Hva slags biltilsyn skal du godkjenne den på??

noe og annbefale??

Ringte til bmw for å få papirer på at m20 motoren passer i e30 m3.

De sa at de ikke gir ut papirer på sånnt lenger, å at de sluttet med det for 10 år siden.

Hvor/hvem pratet du med?

Er helt håpløst. De J.... taperne på biltilsynet ber meg dra til bmw, og bmw ber meg dra til biltilsynet.

blir så forbanna :twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags biltilsyn skal du godkjenne den på??

noe og annbefale??

Voss el Haugesund er greie. :D

Korleis kjenne du til biltilsynet på Voss????

Bare vet at dei er greie, da eg var det med vingebilen min

senkesett, felger,

+ var det med en opel vectra godkjenning 60-40mm og 17" 215,

+ 240 med V8, 40mm, 18" 235,

+Audi A4 60-40 18" me 235 fremme og 255bak,

Men voss er dei greiest og har peiling, det er min erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig det som propan sier... Holder på å skaffe emg en kontakt hos BT selv.

Det er nå blitt 1, ja en stasjon i ditt disrtikt som kan godkjenne bilen. Jeg hører til i oslo og akershus distriktet å må godkjenne hos en stasjon jeg ikke husker navnet på. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skien må vel være for region sør? Altså Vestfold, Buskerud, Telemark og Agder-fylkene?

De som hører til Oslo/Akershus/Østfold (region øst) må vel neppe dit..

Men litt sykt at selv de fra Lyngdal og borti der må helt til Skien. Stemmer dette virkelig? Står det noe om det noe sted?

I så fall betyr det vel at jeg må til Skien for å godkjenne min som 535i. Nærmeste trafikkstasjon er Tønsberg (Sem), og det er bare 15 min unna. Hadde planlagt å dra dit jeg.. Menmen, de 7-8 milene til Skien skal jeg overleve, er bare surt om man må fikse noe og tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...