Gå til innhold

senkefjærer e 30


9co
 Share

Anbefalte innlegg

hei

jeg har en 323i 84 mod... sliter litt med senkefjærene bak.... satt på noen nye som ble skulle være 40mm senking og endte opp med at bilen blei på høyde med en monster-truck bak.... har ikke prøvd de foran enda.... noen som har vært borti det samme?????

mvh: 9co

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har en 323i 84 mod... sliter litt med senkefjærene bak.... satt på noen nye som ble skulle være 40mm senking og endte opp med at bilen blei på høyde med en monster-truck bak.... har ikke prøvd de foran enda.... noen som har vært borti det samme?????

mvh: 9co

Hvilket merke er fjærene? Er de beregnet til din bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vent a.. har du prøvd å legge litt vekt bakpå bilen? ofte dem bare må tilpasse seg ellernoe i den duren.. min så ut som monstertruck den og, til jeg la meg oppå bagasjen, da smalt det også var den lav :P jeg bytta også bare fjører... hehe.. er jo ikke sikkert dette hjelper, men alltid prøv det billigste og letteste først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekka at fjørene sitter skikkelig på festene sine?

har du sjekka at fjørene faktisk er lavere enn de du hadde der fra før? :P

har du forsøkt å trekke sammen fjørene med fjørklemmer mens dem er påmontert på bilen din? bare for å sjekke om det kanskje hjelper når du fjerne fjørklemmene igjen?

mye vissvass, men om du ikke har prøvd alt dette, ville jeg prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sliti med det samme! og fikk som svar at e30 modeller før en viss årgang hadde høyere buer slik at senkinga som skal være 40mm til e30 kan vise seg og se ut som originalt eller enda verre på en eldre e30 enn de nyere.

Jeg skal kjøpe justerbart, for etter å ha prøvd tre sett med samme dårlig resultat har jeg gitt opp! bilen blei høyere enn med originalfjærene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hvor tykke de gummiputene som ligger over og under fjørene bak er. Disse finnes orginalt som 2.5 , 5 og 10mm tykke. Hvis du har de som er 10mm tykke så kan du prøve og ta de vekk en gang.

Hvis dine er 5 eller 10 mm så bør du kjøpe 2.5mm. BMW selger disse orginalt. Er ikke dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...