325demon Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 noen som vet hva 320en min er verdt ca? den er lakkert matt svart(ikke så veldig pent i lyset) -kn filter -simons effekt annlegg(helt rå lyd) -bilen omtrent rustfri -motoren er en 2,5 liter som er bygd om til 2,7(på samme måte som alpina tror jeg, bytta veiv og 2,7 topp) -svart cabriole skin intriør foran og bak, alt er svart skin(ligner på recardo setene) -nettopp eu ok -momo gtr felger, 215 40 17 -2 dørs -m tech side skjørt -senka minuset er det med lakken, men vet om lakkering til 6000 vis jeg pusser ned selv, og det bråker litt inni bilen siden lydsolasjonen er fjerna for å spare vekt, men den skal inn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 hmm.. tror ikke du får igjen penga for lakken om du selger den, dersom du skal lakkere før du selger altså.. jeg ville solgt med dårlig lakk... ville vel tippe ca 40-50k ? rundt der muligens... har ikke no bilde av den a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 den er verdt såpass ja.. har bilde på mms, kunne du ha lagt det ut for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Det står jo ikke noe om årsmodell og km stand her. Og jeg syns 40-50K hørtes litt vel mye ut for denne. Lakken trekker jo ekstremt mye ned, vil jeg påstå, det er jo førsteinntrykket til hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 250000ca, 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 max 40K... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 max 40K...[/quotedette er jo bare en 320i oxo 85 modell. står ingenting om at den er godkjent med den motoren (220hk)... ville sagt max 20 jeg da, men er jo umulig å si uten bilder. Men uansett, gammel E30 med dårlig lakk og en motor som bilen ikke er godkjent med... kom med noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 detta e nok ikke vert så veldig mye .detta er tydeligvis en bil som e herja med. 10-20 k for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 lakker den du. da får du sikkert mye mer for den.... altid kos med en bil med fin lakk.... det trekker veldig opp når alt annet trekker ned. 85 mod med dårlig lakk = 7000 +- 1000kr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 selv hadde jeg ikke gitt mer en ca 15.000.- bilen har gått så mye å har MYE jobb hvis du vil ha den strøken e30 er MÆD overpriset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Her datt prisen fort nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 haha... 10000? intriøret og felga koster mye mere enn det... fikk 0 feil gjennom eu kontroll, som sagt eneste som mangler er lakken. bilen er ikke godkjent nei bare felga kosta 14 i fjor med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kom med bilder både inn og utvendig.......så skal du få pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 haha... 10000? intriøret og felga koster mye mere enn det... fikk 0 feil gjennom eu kontroll, som sagt eneste som mangler er lakken. bilen er ikke godkjent nei bare felga kosta 14 i fjor med dekk Bare det at den ikke er godkjent trekker jo i og for seg megamasse ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 greia er at han har så mye ekstra dilldall så jeg tror han fint kunne fått 40k for den.. kanskje jeg skal skifte mening ang. lakken tho samt at e30 er som nevnt tidligere drøyt overprisa... så tror du kan få rundt 40k for den.. men bilder hjelper jo alltids... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå