Gå til innhold

hva er bilen verdt?(e30)


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vet hva 320en min er verdt ca? den er lakkert matt svart(ikke så veldig pent i lyset)

-kn filter

-simons effekt annlegg(helt rå lyd)

-bilen omtrent rustfri

-motoren er en 2,5 liter som er bygd om til 2,7(på samme måte som alpina tror jeg, bytta veiv og 2,7 topp)

-svart cabriole skin intriør foran og bak, alt er svart skin(ligner på recardo setene)

-nettopp eu ok

-momo gtr felger, 215 40 17

-2 dørs

-m tech side skjørt

-senka

minuset er det med lakken, men vet om lakkering til 6000 vis jeg pusser ned selv, og det bråker litt inni bilen siden lydsolasjonen er fjerna for å spare vekt, men den skal inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max 40K...[/quote

dette er jo bare en 320i oxo 85 modell. står ingenting om at den er godkjent med den motoren (220hk)...

ville sagt max 20 jeg da, men er jo umulig å si uten bilder.

Men uansett, gammel E30 med dårlig lakk og en motor som bilen ikke er godkjent med...

kom med noen bilder... :D:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... 10000? intriøret og felga koster mye mere enn det... fikk 0 feil gjennom eu kontroll, som sagt eneste som mangler er lakken. bilen er ikke godkjent nei bare felga kosta 14 i fjor med dekk

Bare det at den ikke er godkjent trekker jo i og for seg megamasse ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia er at han har så mye ekstra dilldall så jeg tror han fint kunne fått 40k for den.. kanskje jeg skal skifte mening ang. lakken tho :P

samt at e30 er som nevnt tidligere drøyt overprisa... så tror du kan få rundt 40k for den.. :) men bilder hjelper jo alltids...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...