andrem3 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Hva syns dere om denne? Tenkte da på farge,ja egentlig alt.Lurer på å kopiere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Stili den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 den var drit rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Klassiker det der Dritrå... Selvfølgelig drit rått med kopier av DTM-bilene, men syntes det er like gromt om du har den clean BRG eller hva som helst jeg da Men ikke et dumt valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg for min del likte den IKKE! Men det jeg ikke liker er vel forsåvidt alle merkene på den, men sett bort fra farge var den dritrå med nydelige klassiske felger, orginale stylingen som er tøff på disse bilene og ellers er vel det meste nokså gromt på den, eneste jeg vil trekke den på er fargen og plassering av tanklokk jeg for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 jeg synes disse bilene er rå uansett . e-30 m3 e for meg den eneste m3 som jeg kan tenkte å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Takk for svar,veldi vansklig å velge farge.Resten av bilen har jeg i hode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Takk for svar,veldi vansklig å velge farge.Resten av bilen har jeg i hode Husk at om du skal kopiere Diebels alt bilen så må du også ha gule frontlykter. Da blir Henrik fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Det va han så tipsa meg om bilen,og da sa han at gule lykter var meget viktig .He,he. Men har et halv år på å besteme meg for farge osv,så tiden viser ka det blir!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 øy, dette har jeg vurdert! så hold deg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Dette er jo drømme bilen min å, det er den råaste DTM- bilen syns jeg i hvertfall Edit: sjekk avataren min å da.. <------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 haha?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hva med en Jagermeister replica? Min fine modell: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kjør på! En av de fineste DTM-bilene det der! :applause: Men som sagt tidligere er gule lykter og "gull" felger et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Likte Jagermeisteren jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå