Loite Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 hello. Har en e36 316 som fusker noe sykt.. Mest vist det er dårli vær. regn og snø. men også når det er fint vær. Sviver dårli på tomgang. jager veldig, sviver veldig lavt. Og når jeg kjører den, er det akkurat som den ikke vil gi gass. Må "sparka" inn gassen for å få opp turtallet. og holder seg ikke der jeg holder pedalen, så må helle tiden trykke på gassen.. Noen som har litt peil? (kanske litt dårli forklart, men men) har bytta: plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk.. uten at det hjalp... Ps: når det regner fælt er det helt jævli... noen som har hatt samme problem eller vet om hva det kan være? Og noen som vet om billig setter og baksetter? (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Når du er så godt i gang å skifte ting så kan du jo skifte coilen å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Det første jeg tenker på er Luft filter.. el noe som har med luft og gjøre, siden det virker som om den er følsom for luft fuktighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 bytta luftfilter og da.. men ikke hjulpet så mye det heller akkurat.. men noe annet som kansje vil hjelpe? igrunnen dritt lei av at bilen lever sin egen verden=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 luftmengdemåler kan d være , lamda sonde ,eller en eller annen føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 da prøver vi å bytte lambdasonden først.. luftmengdemåleren er jo skam dyr=( takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Har muligens en Luft mengde måler tilsalgs jeg Må få dele nr på din først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 hmm.. prøver lambdasonden først.. skal ha bilen på verksted til uke og. så lar de kikka litt på det og.. men kan komme tilbake vist det skulle være denne luftmengdemåleren. (jeg som trodde luft var gratis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Prøvd med litt kondens fjerner i bensinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 ja.. faktiskt... men tenkte å skru opp fordelerlokket i morra. og se om det er fint enda.. vist det er fucka igjen, så er vel fordeleren skeiv eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hadde litt av de samme problemene som deg, men min hadde en tendens til å fuske når jeg lå i javn hastighet på lange strekk, og bare ga litt gass for å holde farta. Da plutselig begynnte den å rykke og nappe. Etter mye feilsøking, åpnet jeg luftmengemåleren, og fant at to "ledninger"(ståltråder uten gummibeskyttelse) var brutt. Da jeg fikk erstattet disse, gikk bilen som den skulle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 innsp dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Blitt noe klokere på dette, Loite? Min fjusket som helt besatt igår.. skikkelig sørpe føre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå