Gå til innhold

e36 316 fusker.. hjelp!


Loite
 Share

Anbefalte innlegg

hello.

Har en e36 316 som fusker noe sykt.. Mest vist det er dårli vær. regn og snø. men også når det er fint vær. Sviver dårli på tomgang. jager veldig, sviver veldig lavt. Og når jeg kjører den, er det akkurat som den ikke vil gi gass. Må "sparka" inn gassen for å få opp turtallet. og holder seg ikke der jeg holder pedalen, så må helle tiden trykke på gassen.. Noen som har litt peil? (kanske litt dårli forklart, men men) har bytta: plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk.. uten at det hjalp... Ps: når det regner fælt er det helt jævli... noen som har hatt samme problem eller vet om hva det kan være? Og noen som vet om billig setter og baksetter? (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt av de samme problemene som deg, men min hadde en tendens til å fuske når jeg lå i javn hastighet på lange strekk, og bare ga litt gass for å holde farta. Da plutselig begynnte den å rykke og nappe. Etter mye feilsøking, åpnet jeg luftmengemåleren, og fant at to "ledninger"(ståltråder uten gummibeskyttelse) var brutt. Da jeg fikk erstattet disse, gikk bilen som den skulle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...