Loite Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 må bytte hjulager bak på e36, hørte på et verksted. de skulle ha 1800kr for å gjøre det.( og da skaffer jeg hjulager selv). er det en grei pris? eller bør jeg bare prøve et annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 må bytte hjulager bak på e36, hørte på et verksted. de skulle ha 1800kr for å gjøre det.( og da skaffer jeg hjulager selv). er det en grei pris? eller bør jeg bare prøve et annet sted.. Det er i hvertfall et helvette å skifte dette selv..gjorde dette på min selv og det tok nån timer ja..vanskelig å kåmma til for å dra det ut, men det går jo med mye bannskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 tenkte for meg selv at dette var lett.. men da jeg hørte på verkstedet, regnte de med en 3timers ardbeid.. så, hehe... tror jeg lar noen andre gjøre det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Med eit par pils, rett verktøy og ei ordliste med stygge banneord, er du eit godt stykke på veg! teke nok eit par timar ja... Men vist du har gjort det før, burde det ikkje by på nokre problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har gjort dette selv, og jeg synes ikke 1800,- hørtes all verdens ille ut. Tror kanskje jeg skulle fått det til på 3 timer, men man skal ikke ha mye som skjærer seg da, for å si det slik Mitt råd til deg: Slå til! Dette er ikke en sånn kosejobb som man tar en tirsdagskveld i oppkjørselen hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 eg sei berre 1 ting: SETT BILEN PÅ VERKSTED! Greit eg ikkje e faglært eller noke,men vi var 2 kammerata,6tima brukte vi....har ALDRI banka sånn for å fått ut eit hjul lager før... Skikkelig dritt arbeid,som er verdt 1700+lageret,men for alldel du kan prøve...(Men legg inn en tråd om kordan d gjekk da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg sier også få bilen på et verksted eller noen med kompetanse og viljestyrke for og skifte hjulager. Dette er en krevende jobb hvis man ikke har riktig utstyr. pluss det bruker og være rust i det området som kan gjøre at jobben blir 10x vanskigere. jeg skulle betale 1800kr for skifte av lager, men pga. noe rust ble endte regninga på 3200 og de måtte bytte handbrekk wire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 nett komme ifra hjul lager bytte min å.. betalte 2200+ lager eg.. + eg måtte bytte navet å pga tidlegare heimemekk.. fan also.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå