Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en fiiin 325, lykke til med motor prosjektet! :)

Åssen senkesett har du forresten hehe?? :D:P

Takktakk! men motoren har jo jeg satt i og er nesten ferdig med :D

Apex 60/40 står på nå men skal bytte nå snart ;)

Mista senterkoppene?

Ta det helt med ro, måtte bare prøve uten koppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene saker, men.. hallo :P wonderbaum ?

wonderbaumen er fjernet for leeenge siden, og kommer ikke tilbake igjen ;)

kjekkt å lese gjennom denne tråden:) må si bilen er blitt utrolig pen etterhvert,, likte veldig godt utseendet på den,, det er liksom 100% stilrent og ikke overdrevet, og i kombinasjon med m50 motor ble den jo utrolig clean og fin både inne og ute;)

lykke til videre

tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
dette er den desidert fineste og peneste 325'en jeg har sett på leeeeeeeeeeeeeeeeenge! hvis jeg i det hele tatt har sett noe finere?

NICE NICE!

tnx! :) ikke overdriv :o

kor kjøpte du felgene dine?

www.styling-tech.no

Og idag skiftet jeg lmm'en og restarta diagnose/hjerne. Nå maler den som en katt! Helt sinnsykt deili å kjøre den iforhold til før.. slipper å vekke den til live i kvart EINaste kryss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skru opp luftetappen på radiatoren, skru av lokket på radiatoren og fyll på mens bilen sviver.. Bare la vannet fosse ut, men fyll på etterhvert som det gir seg og pump på slangene. Gi gjerne motoren litt jevnt turtall innimellom. Av og til må du også ta en kjøretur før det løsner.. Gjenta prosedyren til du får gjennomstrømning. Noen sier også at det hjelper å stå i oppoverbakke mens du gjør det.

m50 motorene er kjent for å være vanskelige å lufte ja..

Den er døds lett å lufte om man gjør det riktig. Tar 5 minutter! Tror dere virkelig BMW lagde denne motoren og bilen (E36 og E39) så dårlig? Tror dere BMW verksteder setter bilen i oppoverbakke :stupid:

Er bare å åpne lufteskruen og fylle på kjølevæske mens motoren er avslått. Når det ikke kommer mer luftbobler er den ferdig luftet. Er når folk begynner å ha motoren i gang mens de lufter og sette den i oppoverbakke og trykke på slanger det begynner å blir problemer. Så søler man bort masse miljøfarlig og giftig kjølevæske i samme slengen. Blir så irritert på folk som legger ut dårlige DIY og gjør ting komplisert når det er så enkelt som knyte skolissene.

Ja, jeg tror de gjør det, eller, nei, jeg vet at de gjør det. De setter labbene på løftebukken på kun foran og løfter snuta på bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no he ej lest gjennom heile tråden her, å det e kjekt å sjå ka so he blitt gjort med bilen ej ser susande her av og til.. Vist du er i nabobygda en dag so må ej få ta en titt.. Ser bror din har gamlebilen til Warbergen. Gamlefelgane mine som står på den.. KJøpt nye med Styling Tech dei og.. HAr liggande kvitteringa vist han vil ha;)

Veldi bra prosjekt.. Kjekt å sjå folk legge sjela si i gode gamle bimmera:)

PS_!! E det noken so kan ringe kjæringa å fortelle henne at det ikkje berre er meg :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...