Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg for min del har bladd noen timer gjennom nettet og sett bilder av ekstremt mange E30`er men for å si det rett som det er så er DIN E30 den fineste, gromeste og rett og slett råeste E30 jeg har sett noen sinne, alt sto i stil på den bilen der! likte spessiellt fargen og valg av felger samt den frontrute "klisteret" det står BMW motorsport på eller noe slikt..

Så herifra er det bare positive tilbakemeldinger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget pen bil du har!

men er det mulig å bruke 17" på e30 uten at den tar i skjermen eller nå sånt?

jeg har 8'5/16" 225* 40 bak og når jeg har 2-3stk i baksetet tar dekkene i hjulbuen.. er vel kansje fjørene mine som er slitte..litt offtopic,men men..

men hvor mye fikk du valset hjulbuene? og sprekker lakken om man tar max?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen for di flotte tilbakemeldingene! :D

PEN bil!

Er det noe jeg ville tatt bort/forandret, så er det baumklasen, streamer i frontruta og det lille klistremerket i bakruta.

Tror også bilen hadde blitt pen med røde/hvite baklykter istedet for de sotede. Uansett, fin bil!

Baumklasen og klistermerket bak forsvinner!

Baklyktene beholder jeg :wink:

Utrolig fin bil!! :D Men du må få hevet eksoen bak noen hakk, er det eneste som trekker ned!! ;)

Skal prøve å få fiksa det, er sikkert nok bare et slitt gummioppheng bak :wink:

meget pen bil du har!

men er det mulig å bruke 17" på e30 uten at den tar i skjermen eller nå sånt?

jeg har 8'5/16" 225* 40 bak og når jeg har 2-3stk i baksetet tar dekkene i hjulbuen.. er vel kansje fjørene mine som er slitte..litt offtopic,men men..

men hvor mye fikk du valset hjulbuene? og sprekker lakken om man tar max?

Jeg har jo fått det til så da skal nok du også få det til :wink:

Kommer sikkert til å subbe litt om du har 10" bak men, alt går!

Jeg har valset max! Jeg lakket så det var like greit. Når man valser max er sjangsen veldig stor for at lakken sprekker! Tror ikke det er mulig å unngå. Såfall, da må man vere utrolig flink og varme opp skjermen osv mens man valser.

Meget pen E-30 du har :P . Begynner å bli skjeldent syn med så strøkne E-30'ver, fortsett å ta godt vare på den.

P.S: Du har de flotteste felgene til E-30 :D .

Skal ta vare på den :wink:

Ja idag fikk jeg slengt på vinterhjula, men bilen skal kun brukes i nød og IKKE kjøres på salta veier.

Fikk også pakken fra koed idag, skal montere angeleyes osv imårgen. Kommer bilder av operasjonen tomorrow. Stay tuned 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er IKKJE under tvil en av dei fineste E-30 4dørs eg har sett her på bildet, og i virkeligheten.

Stå på.

Meget pen bil.

Må ha meg en E-30 igjen snart. :wink:

Mange takk :)

Nice bil..:) blir d restn av m-tech 2 stylinga på deg eller?

Lurer på hvilket senkesett du har?=)

Ja blir mest sannsynlig resten av m-tech II kittet til neste sommer!

Jeg kjøpte først apex komplett 60/40.. men så bytta jeg ut demperene bak med justerbare korte koni. Skal kansje sjifte foran også snart til justerbare koni.. eller så blir det kansje coilover til sommeren.

Her er noen bilder fra dagens woork 8)

Desse skal inn!

Angeleyes2.jpg

Gamlelysa på vei ut!

Angeleyes1.jpg

Og sånn ble det! Lyser mye sterkere i virkeligheten.. blitzen demper lysstyrken noe sinnsykt

Angeleyes4.jpg

Angeleyes5.jpg

Og sist men ikke minst, en ting mange her har savnet, 1 stk panser med 1stk nytt emblem! :lol:

Angeleyes3.jpg

Og jeg vet.. stygge skilt! Skal skaffe nye om ikke så lenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...