Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Steik so arti :lol:

Hadde flaks mot den s2'en.. hadde ikke den trykkslangen hoppet av hadde jeg nok tapt ja. Men det var sinnsykt artig å kjøre dragrace, for første gang :) Og FORNØYD med en 2nd plass!

Kommer en film fra streetrace Ørsta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bytta bakpåtte også, pga for høyt støynivå på periodisk kontroll, skal ned imårgen å ta etterkontroll, perfekt lydnivå nå og sideskjørta er også montert, kommer bilder av det senere

Fikk du en 2`er på høyt lydnivå?

På eu kontroll trenge du ikke lydtest på biler som er eldre en 91 modell eller noe.. iallefall ikke eldre enn 91. Er så og så mange år det går på...

uffatelig fin bil du har!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si 100% sikkert, men kan sjekke det imorgen på jobb. Mener du ikke skal legge deg borti det uanz på EU kontroll, samme med soting av ruter.. det skal ikke sjekkes på eu kontroll, står ikke oppgitt i noen punkt der. Men va statens vegvesen/politiet gjør er noe annet.. di kan jo innkalle deg å kreve deg å skifte eksosanlegg pga for høyt støy nivå som di da sier er forstyrrende for beboere osv.. men skal sjekke va det står i boka imorra på jobb;) men nå må jeg lese videre.. er bare på side 8 i prosjeket ditt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med andreplassen, va morsomt å køyre i helga ja..

he nokre fine klipp av bilen din, hadde en som filma heile greiå so det kjem sikkert film over helga en gång...

va ganske morsomt å sjå amcar gutta når en gammal e30 suser forbi ivertfall..he,he... :lol:

må vere ekstra surt når den er utstyrt med jungelboken solskjermer, og det lyser familiebil av den...

er ivertfall berre å seie ifrå om du treng deler eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med andreplassen, va morsomt å køyre i helga ja..

he nokre fine klipp av bilen din, hadde en som filma heile greiå so det kjem sikkert film over helga en gång...

va ganske morsomt å sjå amcar gutta når en gammal e30 suser forbi ivertfall..he,he... :lol:

må vere ekstra surt når den er utstyrt med jungelboken solskjermer, og det lyser familiebil av den...

er ivertfall berre å seie ifrå om du treng deler eller lignende...

Takk for det! Du var jo heldig med været :D Janei var ikke mykje motstand ifra amcarane i år.. de stod jo igjen bare å spann. Går med filmen? :)

Her er vertfall noe som ble filmet av en tilskuer som var LITT kald, de rister noe i prøverundene, men stabiliserer seg etterhvert

http://media.putfile.com/Streetrace-orsta-Del-1

http://media.putfile.com/Streetrace-orsta-Del-2

Vinneren var forresten en helt ny Bmw 535d Touring.. 280hk og 600nm.. til en pris på over 1mill :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais, filmen har vore ferdig i lengre tid den, men når eg prøver å legge den inn på youtube, så får eg berre feil filmformat.....?

(laga den med movie maker)

noen som har peil?., eg he ikje peiling.

men,men...

hadde ikkje lakert motordekselet hadde eg vor deg, men heller bytta ut ekspansjonstank, spylertank osv i cromma tanker... trur det hadde passa fint i motorrommet ditt... :?: (var imponert over finishen på bilen din),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går den her bilen i drammen? mener å ha sett en som er helt lik denne? med samme felger og alt.. har bare sett den i mørket da men..

Går ikke i drammen nei, men i ørsta i møre og romsdal. Er ikke det automote bilen du har sett da? den har mye større sideskjørt, bakfanger osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har som regel maange planer.. men om de blir realisert er en annen ting

Faen altså! På ferga forrige helg, stod jeg parkert ved siden av en bil med noen unger i baksetet... midtfjords kommer bakdøra opp i full fart nesten som om noen sparket den opp og smallt i framskjermen. Sykt irriterende! Jeg åpna vinduet og spurte guttungen om de blei noe merke.. han sa "neida, ser ingenting". Jeg går ut, og ser et tydelig sår på ca 1 cm :x

men heldigvis så ordna fruen i bilen opp for seg og jeg har fått time hos lakkverksted.

Men til noe positivt, så har en stor pakke fra koed ankommet, med ny frontrute og bakrute, og alle pakningene og låselister. Blir skiftet på verksted om 1-2 uker :)

Så har jeg også skaffet vinterbil, pajero 2,3td! å snart skal bmwen til lagring!

Her er de side om side :)

DSC00361.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...