Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk :)

Har hørt mykje dritt om girkassene til pajero ja, men sålenge man kjører vetigt og ikke herjer vilt med 4wd'en inne så skal den nok holde mange vintre. Skal ikke ha noke problem med å komme fram vertfall :)

Skal ikke si so mye om planene, blir vertfall FK coilovers! Har også veldig lyst å male bilen under med noe, i sort eller grå farge, noen tips? Slik det blir litt finere og hyggeligere å ligge under å skru.

Å nei, var nok ikke meg som var innom åndalsnes, men husker engang i sommer jeg kjørte gjennom der, så var det folk som vinket til meg som jeg ikkje kjente, så at de er en bil som går i område der som ligner er det ingen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Tatt meg god tid til å lese gjennom tråden din nå Sindre..

Får bare hive meg med på lasset å gratulere deg med en av de peneste 4-dørs E30'ene jeg har sett!!

Stå på

Tusen takk for det!

Nå er vertfall den lakkskada jeg fikk på ferga fiksa, ble meget bra! Lakkeraren tok også å lakka bakskjermen pga der var en del steinsprut, så nå er det ikke så mange ripene å irritere seg over :)

Time hos verksted er også bestilt for å bytte front å bakrute, så river jeg av sotinga på siderutene bak, for en renere stil ;) ser så dumt ut med kun sotet bakvinduer, harry.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stille meg i køen av beundrere :) , dette er noe av det fineste jeg har sett.Har i hvertfall fått inspirasjon til å begynne på min egen,om det blir M50 eller M30 er uvist ,men nokka blir det 8)

Lykke til videre (ps når er bil treffet opp hos dere, trur jeg må ta en tur neste gang :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt hele kvelden på å lese gjennom tråden din, og må si jeg er meget imponert over bilen (motormessig og finnish). Er en god motivasjon for oss som går å tenker på å begynne på prosjekt :) Håper det blir å se deg på evt BMWCCN-treff til våren så bilen kan beskues av oss andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Takker :D

Planen er å møte opp på begge bmwccn treffene neste år også på våler og rudskogen, og når det gjelder her lokalt, så vet jeg ikke når de er treff:P

Da blir vi 2 :D

Lokaltreffet blir juni/juli mnd mest sannsynli.. prøver å finne ut en dato som passer ennå,

Skal si ifra når det kommer news derifra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fått i hus noen nye ting :)

- Sorte DE frontlykter

- Sota krystallblinkers

- Rep sett kabler til frontlykter med stikker

- Bakerste del av midtkonsoll uten kassettholder

- M girkule i skinn med lys med kabelsett

- M3 evo 3 handbrekk i semska skinn

- Mtech 2 ratt i semska skinn

- Viskerarmer

- Viskerblad

Bilde006.jpg

Bilde003-2.jpg

Og best av alt! Dz Exklusiv 8,5x17 & 10x17

Bilde008-1.jpg

Bilde010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...