Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Da var endelig omp stolene montert ferdig! Kom litt høgt kansje så mulig jeg dropper glideskinnene på førerstolen, eller må ty til andre triks, men det får jeg se etter litt kjøring i mai ;) Mtech2 rattet, Mgirkule med lys og evo handbrekket er også montert ferdig med ny midtkonsoll :) Stolene var vertfall GODE å sitte i

Bilde059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da kom det pakke fra koed, nå har jeg liggende nytt som er klart til montering:

- Fk køningsport gewinde (justerbart i hardhet og høgd)

- Tårnlager

- Powerflex eksentriske bærearmsforinger

- Bærearmer

- Styrekuler komplette armer

- Bremseskjold forran

- Hjulager forran komplett med nav

- Støvbelger tannstang

- Dvs nye muttere og monterings tilbehør

- Sorte DE lykter

- Sorte krystall blinkers

:)

Bilde063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med M-tech II og M50 motor syntes jeg bilen din var i et høyt sjikte av E30er i Norge, men når du til og med smetter på skikkelig coilovers og bøttestoler (Som alle seriøse E30er etter min mening SKAL ha) blir dette bare konge! Absolutt en bil å være stolt av.

Gi tilbakemelding på hvordan de FK coiloverne fungerer, har fått mange blandete tilbakemeldinger mtp på stivhet og gjynging under banekjøring.

Dette går i riktig retning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, slike tilbakemeldinger varmer skikkelig :)

Har hørt mye forskjellig jeg også så skal bli spennende å få prøva ut, men nå er jo jeg ganske ny på banekjøring så vet ikke helt hvordan et bra understell skal følest, men skal poste en tilbakemelding her når jeg har fått ratta litt og gi MIN mening :)

Demperene skal jeg kjøre inn litt først så de får stå på mykeste i første omgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått demontert alt i forstillinga nå, fytti for en drittjobb, å noke av det verste va indre bærekula, måtte til med skikkeli mandige dimensjona av verktøy for å få den ut, ALT satt DØNN fast. Blei mange slag å i tillegg sto brudern med brekkjern oppunder å tok i, kom tilslutt :D

Bilde069.jpg

Bilde067.jpg

So har jeg jobba i så å si heile dag å demontert resten å vaska/skrapa hjulhusa for sand å dritt å malt et strøk me arkanol, enda en drittjobb! Men det va verdt det ;)

Bilde072.jpg

Bilde073.jpg

Kamerastativet jeg har kjøpt

Bilde074.jpg

Å imårgen begynner jeg å montere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble sent igårnatt jah:P

blir strøkent!

Blei tidli MORGEN rettare sagt:P

Utroli grommt prosjekt dette!:)

Skal bygge meg eksos eg også!

Lurte på, kordan bygge frå to rør til ein?

Og har du midtpotte?

Ka gjorde du? Igjen, utruli tøff prosjekt, stå på videre!:)

Takker!:)

Jeg valsa bare 3" røret til samme dim som orginalrøra, splitta de og laga 2stk små firkanta, so sveisa jeg ihop oog det ble en fin overgang, fint med tig :) og nei, har ikke midtpotte, kun en bak. Men skal bytte ut dette til noe 2,25" rustfritt når jeg får tid, lei av den konstante lyden når jeg kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...