ViBe^ Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Da var endelig omp stolene montert ferdig! Kom litt høgt kansje så mulig jeg dropper glideskinnene på førerstolen, eller må ty til andre triks, men det får jeg se etter litt kjøring i mai Mtech2 rattet, Mgirkule med lys og evo handbrekket er også montert ferdig med ny midtkonsoll Stolene var vertfall GODE å sitte i
Tiny Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Dette har vært 27 sider med trivelig lesing! Meget pent og gjennomført bygg!
raymotor Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 herlig bil.. vurderer å gå for samme i en 2dørs i nermeste fremtid ;=) lest alle sidene nå!
ViBe^ Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Takktakk, kjekt å høre:) Blir muligens å sende bbs krysseikerne til sort pulverlakk nå til uka å kjøpe nye r-dekk, tror det kan bli tøft
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Rått prosjekt! Kan ikke skjønne at jeg har gått glipp av denne tråden.. Men hva er dekk dimen på hjula dine?
ViBe^ Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Takker:) Dekk dimen forran 205/40/17, bak er det 245/35/17
ViBe^ Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Da kom det pakke fra koed, nå har jeg liggende nytt som er klart til montering: - Fk køningsport gewinde (justerbart i hardhet og høgd) - Tårnlager - Powerflex eksentriske bærearmsforinger - Bærearmer - Styrekuler komplette armer - Bremseskjold forran - Hjulager forran komplett med nav - Støvbelger tannstang - Dvs nye muttere og monterings tilbehør - Sorte DE lykter - Sorte krystall blinkers
oddis Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Med M-tech II og M50 motor syntes jeg bilen din var i et høyt sjikte av E30er i Norge, men når du til og med smetter på skikkelig coilovers og bøttestoler (Som alle seriøse E30er etter min mening SKAL ha) blir dette bare konge! Absolutt en bil å være stolt av. Gi tilbakemelding på hvordan de FK coiloverne fungerer, har fått mange blandete tilbakemeldinger mtp på stivhet og gjynging under banekjøring. Dette går i riktig retning
ViBe^ Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Takktakk, slike tilbakemeldinger varmer skikkelig Har hørt mye forskjellig jeg også så skal bli spennende å få prøva ut, men nå er jo jeg ganske ny på banekjøring så vet ikke helt hvordan et bra understell skal følest, men skal poste en tilbakemelding her når jeg har fått ratta litt og gi MIN mening Demperene skal jeg kjøre inn litt først så de får stå på mykeste i første omgang
ViBe^ Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Har fått demontert alt i forstillinga nå, fytti for en drittjobb, å noke av det verste va indre bærekula, måtte til med skikkeli mandige dimensjona av verktøy for å få den ut, ALT satt DØNN fast. Blei mange slag å i tillegg sto brudern med brekkjern oppunder å tok i, kom tilslutt So har jeg jobba i så å si heile dag å demontert resten å vaska/skrapa hjulhusa for sand å dritt å malt et strøk me arkanol, enda en drittjobb! Men det va verdt det Kamerastativet jeg har kjøpt Å imårgen begynner jeg å montere
heltn Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Utroli grommt prosjekt dette! Skal bygge meg eksos eg også! Lurte på, kordan bygge frå to rør til ein? Og har du midtpotte? Ka gjorde du? Igjen, utruli tøff prosjekt, stå på videre!
ViBe^ Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 ble sent igårnatt jah:Pblir strøkent! Blei tidli MORGEN rettare sagt:P Utroli grommt prosjekt dette!Skal bygge meg eksos eg også! Lurte på, kordan bygge frå to rør til ein? Og har du midtpotte? Ka gjorde du? Igjen, utruli tøff prosjekt, stå på videre! Takker! Jeg valsa bare 3" røret til samme dim som orginalrøra, splitta de og laga 2stk små firkanta, so sveisa jeg ihop oog det ble en fin overgang, fint med tig og nei, har ikke midtpotte, kun en bak. Men skal bytte ut dette til noe 2,25" rustfritt når jeg får tid, lei av den konstante lyden når jeg kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå