Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Etter ei flere timer lang rengjøringsøkt av kalipperane, blei dei gjort litt meir anonyme

Bilde075.jpg

Å slik såg det ut når jeg gav meg for idag, skal bestille nye bremseskiver å stålomspunne bremseslanger, montere det so er den klar til å settast på hjula ;) hjullager er noe skikkeli herk :P

Bilde077.jpg

Forstillingskontroll skal bestillast når alt er montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken dim er de felgenne der? Ser stort sett slike i 15", men de der så større ut!

Kommer du på bmwccn treffet med/uten bil? Hadde vert greit å beskuet bilen din å fått inspirasjon 8)

Er gira på M50 ombygging, men er jo så sinnsykt med arbeid som må til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dim er de felgenne der? Ser stort sett slike i 15", men de der så større ut!

Kommer du på bmwccn treffet med/uten bil? Hadde vert greit å beskuet bilen din å fått inspirasjon 8)

Er gira på M50 ombygging, men er jo så sinnsykt med arbeid som må til..

Er nok bare 15"! Ser noe større ut på bildene jah :) Treffet nå på søndag i olsvika du tenker på? Det har jeg ikke sjangs på, men treffet på rudskogen 31mai-1juni skal jeg på :) En m50 ombygging er ikke så omfattende som det ser ut til egentli, alt etter hvor pirkete man er å hvor gjennomført en vil ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg montert sorte DE lys, og sota krystall blinkers, kom seg :)

Fikk også malt kaliperene bake og gjort noen småting som jeg har gått å tenkt på heile tida, pluss demontert alt bak og gjort klart til å montere det nye. Må ha nye tårnlager bak, da hylsene i de gamle bare datt ut :)

Bilde083.jpg

Måtte bare prøve :)

Bilde081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...