ViBe^ Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Stemmer, sånn er det jo i de fleste tilfeller. Men har du justert noe på camberen? Ikke justert noe, men camberen blir selfølgelig negativ når en senker mye Takker for svar:) Bare hyggelig!
G-RACING Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Skal du forresten godkjenne motorbyttet?
ViBe^ Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Skal du forresten godkjenne motorbyttet? Skal lage en søknad nå iløpet av vinteren, så får jeg se til våren
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Sier du deg "ferdig" med bilen hvis du får godkjent motorbyttet, eller?
ViBe^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Sier du deg "ferdig" med bilen hvis du får godkjent motorbyttet, eller? Blir nok aldri ferdig den her Alltid et eller anna som frister
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Den var rett og slett bare RÅ!
Stene89 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Jeg syns du burde kjøre bagasjelokk uten noe som helst, helt cleant lokk. Jævli rå bil du har byggd deg her
G-RACING Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Sier du deg "ferdig" med bilen hvis du får godkjent motorbyttet, eller? Blir nok aldri ferdig den her Alltid et eller anna som frister Har du fått tak i nødvendig dokumentasjon som kreves? Vet du hva som kreves? Grunn til at jeg spør er at jeg holder på med samme sak selv. Mvh Aleksander Grepstad
ViBe^ Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Skal prøve med bagasjelokk uten noe først. Blir det for nakent blir det en liten org spoiler Har ikke gjort så mye med søknaden, men det første blir jo å sende den til BT så videre til SFOOR, så får vi se hva de krever
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Sett noe så pent.. Hvor brede er felgene du har? Takker Det er 8,5" forran og 10" bak Hva er innpresset på felgene?
Stene89 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Penere 4dørs skal man lete lenge etter, stå på ViBe
ViBe^ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Sett noe så pent.. Hvor brede er felgene du har? Takker Det er 8,5" forran og 10" bak Hva er innpresset på felgene? Et20 bak vertfall, 13 foran tror jeg, er ikke sikker Penere 4dørs skal man lete lenge etter, stå på ViBe Takk!
ViBe^ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Da skal man prøve å få gjort noe Den har stått lagra fra oktober til januar, da fikk vi tak i skrulokale. For litt over ei veke sida flytta jeg den fra lagringsplass til skrulokalet, var heldigvis tørt å fint på veiene da Fikk begynt sovitt på den igår, kommer med litt info når pakken fra koed ankommer
Stene89 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Så ut til at du hr stor å fin plass å stå på der vibe. hvordan sted er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå