Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Fett verksted! Får du varmet opp der inne kan det ikke bli bedre! :D

Nå er bilen din temmelig komplett i interiør og understell, og nå som du har så god plass er det bare å kaste seg på turbokonvertering med en eneste gang! Da tar du plass inne i "Hall of fame E30r" i Norge.

Henger du i nå så har du 400hk på hjula til BMWCCN Vålertreffet.

Jeg vet du vil! :mrgreen: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ut til at du hr stor å fin plass å stå på der vibe. hvordan sted er dette?

Kjempeplass dette ja, er ei bedrift som driver med vei og tunnelbygging som eiger og leiger det ut. De hadde verkstede her før, men flytta for 2 år sida til et splitter nytt lokale :)

Rå bli dette :D

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett verksted! Får du varmet opp der inne kan det ikke bli bedre! :D

Nå er bilen din temmelig komplett i interiør og understell, og nå som du har så god plass er det bare å kaste seg på turbokonvertering med en eneste gang! Da tar du plass inne i "Hall of fame E30r" i Norge.

Henger du i nå så har du 400hk på hjula til BMWCCN Vålertreffet.

Jeg vet du vil! :mrgreen: :mrgreen:

Står faktisk på varme der nå, prøver å holde en OK temp der inne.

Hehe :D Ja er mye man vil! Men er som regel pengene som mangler. Voldsomt til press det skulle vere på ditte turbogreiene da hehee :) Får se når bror får ferdig sin turbo e30 til sommeren om jeg blir frelst ;)

Hvilken soting/toning har du på rutene dine?

Husker ikke, altfor lenge sida dei blei sota :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her ja! Den som bare hadde oppvarmet lokale :P Jaja, sålenge jeg bare driver med moped så har jeg jo plass i låven jeg da, men varmt er det ikke :(

Si meg, har du brukt 323en som vinterbil i år? (ikke at det har vert noe særlig med vinter da..)

(vet ikke om jeg har sagt noe tidligere i tråden eller noe slikt, men du kan jo gjette på hvem jeg er :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her ja! Den som bare hadde oppvarmet lokale :P Jaja, sålenge jeg bare driver med moped så har jeg jo plass i låven jeg da, men varmt er det ikke :(

Si meg, har du brukt 323en som vinterbil i år? (ikke at det har vert noe særlig med vinter da..)

(vet ikke om jeg har sagt noe tidligere i tråden eller noe slikt, men du kan jo gjette på hvem jeg er :P)

323en som blir brukt ja :)

Hmm, er du syskenbarnet til dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpion rustfritt kjøpt!

Grenrøra er av merket Technix, sikkert ikke det beste men ble kjøpt fordi det tar liten plass og fikk med flenser og litt rør sann jeg kan sveise litt på, for må lage meg en overgang fra grenrør til mellompotte

Bilde002-3.jpg

Bilde015-3.jpg

Bilde016-4.jpg

Kjøpte også en Dinan chip. Turtallsperra skal havne på 7000omd og kansje et par hk ekstra

Bilde017-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du scorpion anlegget på koed?

Nice, nice e30!

Kjøpte på koed ja :)

E30 anlegg og E36 M50 grenrør, om jeg ikke ser feil ? Scorpion stussen er meget gjennomført.

Du ser rett Fliid. Ja er pen den :)

sinnsykt rå bil :) misunner deg denne! ;)

Hehe takk :)

Fikk montert på grenrøra idag, gikk på uten å måtte kappe å sveise! :D Eneste det ligger såvitt inni varmeskjoldet til bærearmsforinga, så håper den akkurat går klar ved litt bending eller sliping

Bilde024-1.jpg

Bilde022-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her ja! Den som bare hadde oppvarmet lokale :P Jaja, sålenge jeg bare driver med moped så har jeg jo plass i låven jeg da, men varmt er det ikke :(

Si meg, har du brukt 323en som vinterbil i år? (ikke at det har vert noe særlig med vinter da..)

(vet ikke om jeg har sagt noe tidligere i tråden eller noe slikt, men du kan jo gjette på hvem jeg er :P)

323en som blir brukt ja :)

Hmm, er du syskenbarnet til dama?

Det skulle stemme bra ja :roll:

Blir vel frisk lyd i den nå regner jeg med :) Blir vel noen pokaler til i år 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva måtte du ut med for effektanlegget? lurer på om jeg skal ha et likt selv :) (bakpotta og mellompotta, ikke grenrøret)

For bakpotte og mellompotte vil det vell bli ca 6500kr totalt

Det skulle stemme bra ja :roll:

Blir vel frisk lyd i den nå regner jeg med :) Blir vel noen pokaler til i år 8)

Ja vi får satse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det vært noen timer i verkstedet igjen. Har prøvd å rydde opp litt i motorrommet ved torpedoveggen, ledningsnett og slik. Men det viste seg å vere vanskeligere enn jeg trodde, dekselet fra e30 M3 er vist ikke helt beregna på et slikt tjukt nett, hehe.

Blei mange timer med knøding før jeg fikk plass til alt, flytta diagnosekontakta bort til sikringsboks. Klarte å knekke litt av dekselet, så må ha nytt øverste del. Det knakk der en ser ledningene går opp forbi innsuget.

Påbegynt

Bilde002-4.jpg

Halveis

Bilde006-5.jpg

Finito

Bilde020-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...