Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enda mer gromsaker til bilen ja, dette tar ingen ende :)

Han lurt på sånn stab stag også, du får gi en fyldig tilbakemelding på virkningsgraden! :)

...eneste bilen din mangler nå er eksosvifte. :drink:

Tar ting litt og litt, langtidsprosjekt ;)

Skal komme med en tilbakemelding her i tråden ja, er spent på både giroverføringen og stabstagene.

Og det maset om vifte tar helder ingen ende :lol:

Blir bare bedre å bedre det her Sindre ;)

Fikk du tatt disse dritungene som tok ventilhettane? :P

Har du foresten lyst å selge meg disse Gt-splittersane fra e36en ? Såg du ikkje brukte dei sist ej såg bilen din :D

Det kjem seg litt og litt ja :) nei de frekke ungene går på fritfot enda, hehe, irriterende!

Splittersene blir montert på e36en straks:) har bare hatt de demontert for at ikke BT skulle kicke på bakkeklaringa når jeg skulle få senkesettet i vognkortet

• Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det kjem seg litt og litt ja :) nei de frekke ungene går på fritfot enda, hehe, irriterende!

Splittersene blir montert på e36en straks:) har bare hatt de demontert for at ikke BT skulle kicke på bakkeklaringa når jeg skulle få senkesettet i vognkortet

Irriterende ja, skulle tatt dei og gitt dei litt juling , men e no sikkert onga de e snakk om så går ikkje de helder :P

Hadde et lite håp at du gikk lei av splitters :P

Må ta å bestille ej me, e litt høge mtech fronten med bare original leppe :P

Skrevet

Mye likt som jeg har på min Touring. Du kommer ikke til å angre, vibe.

Giroverføringen er noe du kommer til å merke stor forskjell på. Noe s presist å fint har du ikke merket før. Får da håpe din glir lett i gir, ellers får du en plagsom lyd i girstangen ved girskifte; )

Hører innmaten på girkassen jobber, helt opp i girstangen.

Han lurt på sånn stab stag også, du får gi en fyldig tilbakemelding på virkningsgraden! :)

Krengestaget er fenomenalt. Men mangler justering forran, noe som jeg savnet stort under kjøringen på Rudskogen.

Skrevet

Irriterende ja, skulle tatt dei og gitt dei litt juling , men e no sikkert onga de e snakk om så går ikkje de helder :P

Hadde et lite håp at du gikk lei av splitters :P

Må ta å bestille ej me, e litt høge mtech fronten med bare original leppe :P

Splittersene går jeg nok ikke lei av nei hehe, tøft det :)

Mye likt som jeg har på min Touring. Du kommer ikke til å angre, vibe.

Giroverføringen er noe du kommer til å merke stor forskjell på. Noe s presist å fint har du ikke merket før. Får da håpe din glir lett i gir, ellers får du en plagsom lyd i girstangen ved girskifte; )

Hører innmaten på girkassen jobber, helt opp i girstangen.

Krengestaget er fenomenalt. Men mangler justering forran, noe som jeg savnet stort under kjøringen på Rudskogen.

Har siklet på massevis av gromdeler fra turner nå lenge å klarte ikke holde meg lenger etter at jeg såg du hadde montert den shortshiften på bilen din :P Blir nok mer gromdeler derifra etterhvert.

Gleder meg villt til å prøve det ut, så får håpe at kassa glir lett i gir ja. Kjenner clutchen begynner å bli dårlig, så får håpe det ikke går ut over det.

Var det vanskelig å montere shortshiften?

Brukte du momentnøkkel på foringene til stabstagene?

Sinnsykt strøken e30 du har:-) Hvilken utv har du 3,46?

Takk for det :) Har 2.93 utv

Skrevet
Tar meg lov å laste opp 2bilder jeg rakk å ta på et lokalt streetmeet før det begynte å regne. Synsikt gjennomført bil det her ;)

Takk Sladjan :)

Skrevet

Shortshiften er enkel å montere. Bare følg bruksanvisning. Presisjonsoverføring.

Stabstagene brukte jeg ikke momentøkkel på. Så ikke noen grunn til det.

Skrevet
Shortshiften er enkel å montere. Bare følg bruksanvisning. Presisjonsoverføring.

Stabstagene brukte jeg ikke momentøkkel på. Så ikke noen grunn til det.

Hørest bra ut, var litt deler som følgte med :)

Såg i bruksanvisningen på stagene at det måtte bli strammet med moment, men er vell bare å stramme til fornuftig så går det vell bra

Skrevet

Vibe, korrekt. Er bare å bruke hodet.

Stabstaget står på Uniballs bak uansett. Så skruen står jo så stille som du kan få det til. Så lenge det er god kontakt flate mellom indre del av uniballs og krengestag, så er jo hensikten oppnådd.

Skrevet

Har fått montert stabstagene, bremseskiver og klosser, tårnlagera bak og giroverføringen nå og fikk tatt en kjapp prøvetur før det begynte å regne.

Det jeg er mest imponert over er giroverføringen, FY flate for en deilig og presis giring! Hadde ikke forventet at det skulle bli så presist. Monteringen gikk fint, bortsett fra det fremste klipset som holder overføringen til kassa var et hel***** å få opp! LITT lettere å gjøre det når kassa er ute.

Kjente godt at stab stagene også gjorde jobben sin den lille prøveturen idag, kjente med engang at det krenget betraktelig mindre! :)

K-sport tårnlagera forran var feilsendt, har fått til e36, og dette merket jeg seff ikke før jeg hadde borra opp løshylsene :(

Skrevet

Hvor er disse festene til radiatoren fra? :D

Festet er vell standard på de fleste facelift e30 vil jeg tro :)

Skrevet

Det jeg er mest imponert over er giroverføringen, FY flate for en deilig og presis giring! Hadde ikke forventet at det skulle bli så presist.

Nå snakker vi samme språk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...