lorve Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Dette her er gromt! Min herre kor godt det var og se bakhjulstillinga komme på plass Ser jo ut som hele bilen har kommet ut av fabrikken, bare litt penere
ViBe^ Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Har fått montert sammen bilen nå og tok en testtur i sted, starta med engang og ingen lekasjer. blitt fastere og mer kontant i baken nå ja! litt mer støy men det får man leve med. Noen som har stjelt bakdemperene å turner motorsport tårnlagera mine også oppe på verkstedet, utrolig irriterende.. men har fått låne bror sine midlertidig sann det går and å kjøre den Fikk skifta olje også før oppstart, castrol edge:)
Østgaard Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Trur faktisk ikkje det er monge som gidde å gjer det so strøkent uten løftebukk Helt rått
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Denne er jo mer strøken en da den rullet ut fra fabrikken jo!
ViBe^ Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Takktakk for tilbakemeldingene fikk vaska den idag for første gang i år, deilig å få vekk støvet, hehe. Skal prøve å få tatt noen bra bilder en dag
Eksos Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Noe oppdateringer her eller? =) Hva har han å oppgradere? Bilen er jo temmelig 100% teknisk, og også strøken utseendesmessig, kan det bli bedre?
ViBe^ Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Har demontert travers forran og girkasse travers nå og sendt det til sandblåsing.. blir pulverlakk etterpå så skal jeg montere z3 tannstanga å div.. venter på litt deler
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Noe oppdateringer her eller? =) Hva har han å oppgradere? Bilen er jo temmelig 100% teknisk, og også strøken utseendesmessig, kan det bli bedre? Har demontert travers forran og girkasse travers nå og sendt det til sandblåsing.. blir pulverlakk etterpå så skal jeg montere z3 tannstanga å div.. venter på litt deler PEW PEW, der tok du visst feil Eksos Blir sikkert bra, som det alltids blir ViBe
Sturlis Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Der tok du feil ja! Regna ikke med han ville gi seg riktig ennå nei ;D Hehe...
ViBe^ Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Hehe, er et langtidsprosjekt dette so den kommer aldri til å bli "ferdig"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå