winchester Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Hehe, er et langtidsprosjekt dette so den kommer aldri til å bli "ferdig" Riktig innstilling!
haakon6 Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Hvor har du fått tak i det dekselet på torpedoveggen som skjuler ledningene ? Finito Passet dekselet bak motoren uten modifikasjoner? Syns det er så trangt bak min M50
Tsf Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 He no lest igjønna alle sidene å he stor kost mej frå side 1. bilen e perfekt i mine aue finst ikkje nåkke å klage på 100 % strøkent må gratulere me en stykk rå e30 stå på gler mej til oppdateringa.
ViBe^ Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 He no lest igjønna alle sidene å he stor kost mej frå side 1.bilen e perfekt i mine aue finst ikkje nåkke å klage på 100 % strøkent må gratulere me en stykk rå e30 stå på gler mej til oppdateringa. Takktakk:) Kommer oppdatering neste uke, for nå reiser jeg og brødrene på ferie tur til Munchen, Bmw museum og Nurburgring!
Østgaard Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 He no lest igjønna alle sidene å he stor kost mej frå side 1.bilen e perfekt i mine aue finst ikkje nåkke å klage på 100 % strøkent må gratulere me en stykk rå e30 stå på gler mej til oppdateringa. Takktakk:) Kommer oppdatering neste uke, for nå reiser jeg og brødrene på ferie tur til Munchen, Bmw museum og Nurburgring! med 3x e30?
e 30 duden Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 for ett smykke du har:) er sånn en ekte e30 skal se ut. veldig pent:) driver med det samme selv har en e30 som jeg har putta en m20b25 motor i og skal lakere den i løpet av sommer'n håper den blir like fin som din ass og du burde væra stolt over og ha en såppas strøken go bil:)
johnyjohn97 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 hei:) vart en drit fin e30 ditte her, ser du he peiling på bil:) Du må no legge ut en tråd om bmw 323 e36en din:)
winchester Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 hei:) vart en drit fin e30 ditte her, ser du he peiling på bil:) Du må no legge ut en tråd om bmw 323 e36en din:) Han har prosjekttråd om den også
ViBe^ Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 med 3x e30? Nei det blei nok leigebil, men hadde vert artig det for ett smykke du har:) er sånn en ekte e30 skal se ut. veldig pent:) driver med det samme selv har en e30 som jeg har putta en m20b25 motor i og skal lakere den i løpet av sommer'n håper den blir like fin som din ass og du burde væra stolt over og ha en såppas strøken go bil:) Takker:) hei:) vart en drit fin e30 ditte her, ser du he peiling på bil:) Du må no legge ut en tråd om bmw 323 e36en din:) Takk, har tråd om 323en ja:)
ViBe^ Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Har komt hjem fra en fantastisk tur i Tyskland, og det hadde komt litt deler Endelig nye bremser, skal holde litt bedre desse enn org crap e30 bremser. Ble da Willwood 310mm, 6 stemplet calipper, her ved siden av org bremsene Så er traversene sandblåst og lakkert i samme farge som bakstillingen. Urethan motorfester, girkassefester med hetter og montert z3 tannstanga venter bare på endeledd fra e36 Gsperformance tårnlager, spent på desse men virket bra solide og god kvalitet
winchester Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Se der ja, det der er solide bremser! Man kan jo slikke på understellet ditt uten å føle seg nedverdiget!
Torek Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Du kan ikke bruke denne her når det regner nå, du vet det?
ViBe^ Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Se der ja, det der er solide bremser! Man kan jo slikke på understellet ditt uten å føle seg nedverdiget! Skal holde litt bedre desse ja, har alltid hatt problem med bremsene når jeg har vært på våler. Hehe, kjekt å ha det rent og strøkent under også Du kan ikke bruke denne her når det regner nå, du vet det? Har ikke smakt mye regn understellet siste 3-4 åra, men skulle det skje er det ikke verre enn å gå over med ei stor fille så er det fint igjen sålenge man unngår grusvei så er det ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå