Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke smakt mye regn understellet siste 3-4 åra, men skulle det skje er det ikke verre enn å gå over med ei stor fille så er det fint igjen :P sålenge man unngår grusvei så er det ikke noe problem ;)

Du får jage ut de andre fra garasjen, støvsuge gulvet og ta noen runder der istedet ;)

Neida, dette er så bra, så bra! Virkelig en fornøyelse å se hvor grundig dette gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Nydelig bil! Dette er virkelig slik det skal gjøres. Er nesten så fin at du ikke kan bruke den :P

Planer for motor fremover? S50 hadde jo vært killer motor i denne :)

Takker:)

Føler det er alt for lite effekt ja, har jeg følt leenge. Begynner vell å bli på tide å prioritere motor snart :P s50 ja er jo en fin motor

Jeg blir så lei meg når jeg ser på et sånt prosjekt, skjønner ikke hvordan du får det til engang jeg :P
Tålmodighet er veldig veldig vikti ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell da venter jeg bare på endeledd fra e36 og nye koni dempere bak.. resten er montert

Har kjøpt nye krengestag også, måtte prøve noe stivere, 25mm forran og 22mm bak med karrosseriforsterkning og justerbare forran og bak :)

DSC00199.jpg

DSC00202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare helt rått! Faen meg noe av det mest strøkne jeg har sett i hele mitt liv:O

Dette her var skikkelig inspirasjonskilde altså, fortsett slik! Detta er og blir driiitbra:D

Takk for det :)

Av din bror, hehe :)

Åja.. ja har sagt noen ganger at det har vært vurdert, men får se, koster mye om man skal bygge skikkelig. S50B30 er jo også aktuelt.. begynner å bli rimelige desse motorene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg endelig fått prøvd bilen. Ligger GODT på veien nå! Kjøpte meg noen 16" oz felger med nye toyo r888 dekk med leif harald også, var litt vel mye profil men fikk omsider plass etter mye justering på camber og høyde :) ble stivt å godt! Er litt dårligere aks nå med så store hjul men ligger sykt i svingene :)

Kjøpt og montert nye koni sport dempere med nye tårnlager fra gsperformance med uniballlager, funker bra.

DSC00215.jpg

Montert ferdig 22mm krengestaget bak fra IE

DSC00219.jpg

Fikk endelig e36 endeledda fra gs.. de hadde ikke uorg så kjøpte bare orginale. Får ta env skikkelig kontroll på spissing etterhvert, er sann ca bra nå

DSC00220.jpg

Dette er før justering av understell :)

DSC00224.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...