Torek Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Har ikke smakt mye regn understellet siste 3-4 åra, men skulle det skje er det ikke verre enn å gå over med ei stor fille så er det fint igjen sålenge man unngår grusvei så er det ikke noe problem Du får jage ut de andre fra garasjen, støvsuge gulvet og ta noen runder der istedet Neida, dette er så bra, så bra! Virkelig en fornøyelse å se hvor grundig dette gjøres.
bbmw Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Nydelig bil! Dette er virkelig slik det skal gjøres. Er nesten så fin at du ikke kan bruke den Planer for motor fremover? S50 hadde jo vært killer motor i denne
Haakjin Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg blir så lei meg når jeg ser på et sånt prosjekt, skjønner ikke hvordan du får det til engang jeg
ViBe^ Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Nydelig bil! Dette er virkelig slik det skal gjøres. Er nesten så fin at du ikke kan bruke den Planer for motor fremover? S50 hadde jo vært killer motor i denne Takker:) Føler det er alt for lite effekt ja, har jeg følt leenge. Begynner vell å bli på tide å prioritere motor snart s50 ja er jo en fin motor Jeg blir så lei meg når jeg ser på et sånt prosjekt, skjønner ikke hvordan du får det til engang jeg Tålmodighet er veldig veldig vikti
ViBe^ Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Vell da venter jeg bare på endeledd fra e36 og nye koni dempere bak.. resten er montert Har kjøpt nye krengestag også, måtte prøve noe stivere, 25mm forran og 22mm bak med karrosseriforsterkning og justerbare forran og bak
ViBe^ Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Hører du vurderer kompressor? Jaha.. hvor har du hørt det?
Halbakken Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Dette er jo bare helt rått! Faen meg noe av det mest strøkne jeg har sett i hele mitt liv:O Dette her var skikkelig inspirasjonskilde altså, fortsett slik! Detta er og blir driiitbra:D
winchester Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hører du vurderer kompressor? Jaha.. hvor har du hørt det? Av din bror, hehe
Kristian Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 m50 kompressor er jo gull! funker sikkert rått i e30
ViBe^ Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Dette er jo bare helt rått! Faen meg noe av det mest strøkne jeg har sett i hele mitt liv:ODette her var skikkelig inspirasjonskilde altså, fortsett slik! Detta er og blir driiitbra:D Takk for det Av din bror, hehe Åja.. ja har sagt noen ganger at det har vært vurdert, men får se, koster mye om man skal bygge skikkelig. S50B30 er jo også aktuelt.. begynner å bli rimelige desse motorene
winchester Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Jo, det er sant. Skal ha S50 nedi min jeg også
ViBe^ Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Da har jeg endelig fått prøvd bilen. Ligger GODT på veien nå! Kjøpte meg noen 16" oz felger med nye toyo r888 dekk med leif harald også, var litt vel mye profil men fikk omsider plass etter mye justering på camber og høyde ble stivt å godt! Er litt dårligere aks nå med så store hjul men ligger sykt i svingene Kjøpt og montert nye koni sport dempere med nye tårnlager fra gsperformance med uniballlager, funker bra. Montert ferdig 22mm krengestaget bak fra IE Fikk endelig e36 endeledda fra gs.. de hadde ikke uorg så kjøpte bare orginale. Får ta env skikkelig kontroll på spissing etterhvert, er sann ca bra nå Dette er før justering av understell
Halbakken Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Vi har så og si samma logoen i frontrute, tøøft
Eksos Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Vi har så og si samma logoen i frontrute, tøøft Tror Vibe fjerna den fordi det ikke var tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå