Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt det gjekk med nye hjulene, såg mørkt ut før du hadde de på :P Merket du stor forskjell fra dekkene mine? :P Må ta oss et lite drag og se hvor stor forskjell det er på m20 å m50 :D

Skal vel på Våler begge to?..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jås: joda, du skal med e21-en også hører jeg? :D må kjøre ilag ned hele gjengen da:) Blir nok en bra helg det der

Stemmer,bare jeg får den sammen igjen...;) Men skal nedover torsdagen jeg,skal være med på førerkurset tenkte jeg...dere skal ikke det vel?? Hadde gjort seg det ja...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så og si samma logoen i frontrute, tøøft :wink:

Tror Vibe fjerna den fordi det ikke var tøft :)

Heheh stemmer det :P

Godt det gjekk med nye hjulene, såg mørkt ut før du hadde de på :P Merket du stor forskjell fra dekkene mine? :P Må ta oss et lite drag og se hvor stor forskjell det er på m20 å m50 :D

Ja såg mørkt ut, men gikk til slutt med mye justering å demontering av litt plastdeksler. Merket stor forskjell i svinger og aks, dårligere aks da :P får knive på våler :)

Hvilke tannstag er det du har siden du måtte ha e36 endeled ??

Er det e36 eller z3 tannstag, og passer e36 endeledd rett i e30 fjærbein ??

Mvh :wink:

Har tannstang og indre styreledd fra z3, e36 endeledd passer i e30 fjærein ja ;)

Jås: joda, du skal med e21-en også hører jeg? :D må kjøre ilag ned hele gjengen da:) Blir nok en bra helg det der

Stemmer,bare jeg får den sammen igjen...;) Men skal nedover torsdagen jeg,skal være med på førerkurset tenkte jeg...dere skal ikke det vel?? Hadde gjort seg det ja...;)

Hadde vert artig det, men får bare en dag fri fra jobb så blir avreise fredag, blir du ferdig med e21'en nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,sjefen innvilga meg fri fredag og deler av torsdag...men så er sjefen meg da...;) Ja,om jeg får den sammen da,håper på å få igjen toppen før helga,da har jeg litt tid til testkjøring og før avreise..:) Driver og lurer på r888 dekk til det andre felgsettet jeg har,regner med de sitter litt bedre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, bare gromme deler her :D

Ser dokke begynne å bli klar til våler. Ble våler på mej me i år, bestilt hotell og alt, kjipt ej stille med 320i og 150ponia da men :P hehe

blir mye folk her ifra da:) funker jo det og! bare spør håvard;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, bare gromme deler her :D

Ser dokke begynne å bli klar til våler. Ble våler på mej me i år, bestilt hotell og alt, kjipt ej stille med 320i og 150ponia da men :P hehe

blir mye folk her ifra da:) funker jo det og! bare spør håvard;)

ja, va håvard som gira mej opp til å bestemme mej for våler :P

Satsa på de går bra :)

Sindre: bli Vidar ferdi me bilen til våler eller kjeme han me 320en ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, bare gromme deler her :D

Ser dokke begynne å bli klar til våler. Ble våler på mej me i år, bestilt hotell og alt, kjipt ej stille med 320i og 150ponia da men :P hehe

blir mye folk her ifra da:) funker jo det og! bare spør håvard;)

ja, va håvard som gira mej opp til å bestemme mej for våler :P

Satsa på de går bra :)

Sindre: bli Vidar ferdi me bilen til våler eller kjeme han me 320en ? :)

Synd ikke dere blir med på kurset fredagen da,så jeg må kjøre ensom ned...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,sjefen innvilga meg fri fredag og deler av torsdag...men så er sjefen meg da...;) Ja,om jeg får den sammen da,håper på å få igjen toppen før helga,da har jeg litt tid til testkjøring og før avreise..:) Driver og lurer på r888 dekk til det andre felgsettet jeg har,regner med de sitter litt bedre..:)

Får håpe alt klaffer da! Du kjem vertfall ikke til å angre på dei dekka :)

der ja, bare gromme deler her :D

Ser dokke begynne å bli klar til våler. Ble våler på mej me i år, bestilt hotell og alt, kjipt ej stille med 320i og 150ponia da men :P hehe

blir mye folk her ifra da:) funker jo det og! bare spør håvard;)

ja, va håvard som gira mej opp til å bestemme mej for våler :P

Satsa på de går bra :)

Sindre: bli Vidar ferdi me bilen til våler eller kjeme han me 320en ? :)

Skal love deg at det er morsomt uansett sladjan :) 150 ponnia er nok første gangen.

Vidar tar 320en tror jeg.. for mulig han må bytte toppakning pga oljelekkasje, hadde kansje tatt den om han tok den på henger men har ikke mulighet til det, men blir jo kjekt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...