cornelius Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 HCB-300 fungere bra til ericsson, men fungerte nesten ikke i det hele tatt med motorola mpx220 jeg hadde, der var pioneer`n mye bedre... men det er vel ikke mange som har motorola så tviler sterkt på at mpx`n trengte oppgradering når den var helt ny når jeg hadde HCB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 HBC-300 er vel orginal Sony Ericsson... så er vel kanskje derfor den fungerer bedre, selv om bluetooth er "universalt"... Har ikke noe erfaring med Clarion sin bluetooth nei, desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Har SonyEricksson Bluetooth ørepropp. Den virker faktisk bedre på Samsung telefonen min enn noen av SonyEricksson telefonene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Bluetooth er et universalt språk så det skal ikke være noe problem å bruker forskjellig modeller.. Selv om telefonen din var helt ny, vet du ikke hvor lenge den har ligget på lager.. Du vet heller ikke om det er den første fimwaren som ligger inne i telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå