Wunder Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvor finnes det? Har dårlige erfaringer med analoge som ved visse kontroller har visste veldig feil. Vet det finnes men husker ikke hvor man bare kan sette på slangen, sette trykket og resten gjøres automatisk. Det var på Shell ved Bislett/St. Hanshugen men den er nedlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 statoil har vel dette....veit vi har det på nesodden hvertfall.... har sett flere statoil som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Skaff deg egen dekktrykksmåler, så finner du noe som passer deg på den, og bruker den til å kontrollmåle uansett hvor du fyller, for målingene på bensinstasjonene viser sinnsykt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Min erfaring er at de digitale er enda verre. Shell har ofte slike og de er fullstendig ubrukelige etter min mening. Blir jo ikke enig med seg selv engang. Endte opp med å kjøpe en måler og en kompressor selv jeg, kjekt å ha uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 du har den ved hasle, Ikke langt unna autosentrum... shel eller esso station. rett ved rundkjøringa der.... husker ikke helt veien, men det er bare en stasjon ved autosentrum der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Noen som har prøvd naf sin dekktrykkmåler? Feil dekktrykk er trafikkfarlig og sliter unødig på dekkene. Våre tester viser at lufttrykkmålerne på mange bensinstasjoner viser feil verdi, og at ingen dekk er 100% tette. Kontrollerer du dekktrykket regelmessig med eget utstyr, sparer du fort inn det en dekktrykkmåler koster. Høy kvalitet sikrer riktig dekktrykk på vår nyeste modell (+/- 0,05 BAR), og det selvlysende displayet gjør det lett å lese av trykket som oppgis i BAR. (Tilsvarer kg) NAF dekktrykkmåler er produsert i aluminium og leveres i lekkert oppbevaringsetui.Artikkelnr: 520-100 Medlemspris : 198 Kr Ikke-medlem : 295 Kr Har vurdert en slik en en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Noen som har prøvd naf sin dekktrykkmåler? Feil dekktrykk er trafikkfarlig og sliter unødig på dekkene. Våre tester viser at lufttrykkmålerne på mange bensinstasjoner viser feil verdi, og at ingen dekk er 100% tette. Kontrollerer du dekktrykket regelmessig med eget utstyr, sparer du fort inn det en dekktrykkmåler koster. Høy kvalitet sikrer riktig dekktrykk på vår nyeste modell (+/- 0,05 BAR), og det selvlysende displayet gjør det lett å lese av trykket som oppgis i BAR. (Tilsvarer kg) NAF dekktrykkmåler er produsert i aluminium og leveres i lekkert oppbevaringsetui.Artikkelnr: 520-100 Medlemspris : 198 Kr Ikke-medlem : 295 Kr Har vurdert en slik en en stund... Løp og kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har en sånn, helt super syns jeg . Bruker den hver gang jeg fyller luft . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har en sånn, helt super syns jeg . Bruker den hver gang jeg fyller luft . Har brukt en slik selv når jeg fylte luft... funker veldig bra... løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Flotters, da blir det kanskje julegave fra julenissen til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ...no var eg inne i NAF butikken å kjøpte ein. 198,-+69 i frakt oppkrav.....267,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Jeg kjøpte meg den rett jeg etter jeg fikk bilen min. Fungerer helt perfekt! Bruker den hver gang jeg skal sjekke/fylle luft i dekkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå