Gå til innhold

Da var stylinga gjennom tollen =)

Sir_Hood
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen trodde på meg når jeg for over ett år siden sa jeg skulle lage Norges råeste 318iS... mwhaha (var litt ivrig etter å ha fått min første BMW) :^o

En av kommentarene jeg fikk servert da var: Store ord, liten på jord...

Jeg tvilte selv også, hovedsaklig fordi jeg studerer og ikke hadde jobb (god kombinasjon) :(

Jeg står fortsatt ved målet mitt :)

det kan ta litt tid å gjennomføre men nå er jeg i hvert fall på vei! (måtte bare skaffe jobb og tjene litt spenn)

Pakken som kommer til mitt postkontor innen neste uke (kanskje til helgen) inneholder:

Lumma cl1 kit frontfanger, bakfanger og sideskjørt (hva er dommen fra orginal-politiet?)

+ m3 speil

Så da blir det God Jul til bimmern fra Lumma-Nissen i år =)

Skal få det på bilen etter nyttår tenker jeg!

Så blir det nok engle øyne, eksos og M lister etter jul

:D

Bilder av kit-et:

E36Coupe01a.jpg

E36Coupe05a.jpg

Har ikke kjøpt spoiler-en når jeg ikke er sikker på om jeg vil ha spoiler / hvilken jeg vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skaffa det for 650 euro til døra (tollerne ga opp å finne ut hvor mye det kosta så blei 200kr i fortollings gebyr bare) :twisted:

Lønner seg å kjøpe i tyskland (skal ikke skryte på meg for mye må sjekke at posten ikke har knust pakka! arg)

Ja tok litt i med Norges råeste (men det blir på lang sikt)! Er vel aldri noen andre som har vært litt store i kjeften her? viktig å ha mål da! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha noen små vinger! bare så det er sagt ;)

Kjøpte det av en av folkene som jobber på http://www.rhr-tuning.com/ greie priser der, han solgte det privat via ebay.de tror de skulle kvitte seg med cl1 stylinga så derfor jeg fikk det billig! Han skrev verdien på pakka var 20 euro så tror tollerne sparka nok litt ekstra i pakka når de fikk den inn (de holdt den til fortolling i nesten to uker før de ga opp og sendte den videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...