Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Ingen trodde på meg når jeg for over ett år siden sa jeg skulle lage Norges råeste 318iS... mwhaha (var litt ivrig etter å ha fått min første BMW) En av kommentarene jeg fikk servert da var: Store ord, liten på jord... Jeg tvilte selv også, hovedsaklig fordi jeg studerer og ikke hadde jobb (god kombinasjon) Jeg står fortsatt ved målet mitt det kan ta litt tid å gjennomføre men nå er jeg i hvert fall på vei! (måtte bare skaffe jobb og tjene litt spenn) Pakken som kommer til mitt postkontor innen neste uke (kanskje til helgen) inneholder: Lumma cl1 kit frontfanger, bakfanger og sideskjørt (hva er dommen fra orginal-politiet?) + m3 speil Så da blir det God Jul til bimmern fra Lumma-Nissen i år =) Skal få det på bilen etter nyttår tenker jeg! Så blir det nok engle øyne, eksos og M lister etter jul Bilder av kit-et: Har ikke kjøpt spoiler-en når jeg ikke er sikker på om jeg vil ha spoiler / hvilken jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 bilder av kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Sweet. Synest det er pent jeg. Og med M3 speil bør det bli veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kan noen fortelle meg misjonen med de små vingene foran hvert hjul? Pene baklys, grei styling. Litt breeedt smilet i frontspoileren kanskje. Hva er den lille fargede dotten på fronstpoiler - grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 synes bakfangeren så litt rar ut da det ser ut som det nesten ikke er noe "avsluttning" nederst et par steder. Eksos ville jeg hatt et dobbelt på ene siden.. er pent og enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Tenkte på dobbelt altså ett enkelt på hver side (==)XXXXXXXX(==) men tror jeg bare går for OOXXXXXXX som på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 fin styling det.men om den blir norges råeste er vel å ta i vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kan noen fortelle meg misjonen med de små vingene foran hvert hjul?Det er vel den spoileren som blir kalt stupebrett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 tror bilen blir mye finere uten de små vingene jeg Styla biler er tøft, men det er alltid de som er helt "cleane" som er finest Syns hvertfall jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvor mye kom kittet på? Sånn... frem til døren hos deg? (mva etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Skaffa det for 650 euro til døra (tollerne ga opp å finne ut hvor mye det kosta så blei 200kr i fortollings gebyr bare) Lønner seg å kjøpe i tyskland (skal ikke skryte på meg for mye må sjekke at posten ikke har knust pakka! arg) Ja tok litt i med Norges råeste (men det blir på lang sikt)! Er vel aldri noen andre som har vært litt store i kjeften her? viktig å ha mål da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hahaha! Grei pris det, men det med momsen var du jo bare heldig med. Så da snakker man ca 5200,- + 25% = 6500,- Fortsatt en veldig grei pris. Hvor kjøpte du den? Er det ABS-plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg er på god vei til Norges mest møkkete 318iS iallefall Vet ikke helt hva jeg synes om det kittet, de små vingene er rare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg skal ikke ha noen små vinger! bare så det er sagt Kjøpte det av en av folkene som jobber på http://www.rhr-tuning.com/ greie priser der, han solgte det privat via ebay.de tror de skulle kvitte seg med cl1 stylinga så derfor jeg fikk det billig! Han skrev verdien på pakka var 20 euro så tror tollerne sparka nok litt ekstra i pakka når de fikk den inn (de holdt den til fortolling i nesten to uker før de ga opp og sendte den videre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Norges råeste?? Nåja, men den blir jo litt unik iaf...ikke sett noen med dette kit'et før iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå