Gå til innhold

Da var stylinga gjennom tollen =)

Sir_Hood
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen trodde på meg når jeg for over ett år siden sa jeg skulle lage Norges råeste 318iS... mwhaha (var litt ivrig etter å ha fått min første BMW) :^o

En av kommentarene jeg fikk servert da var: Store ord, liten på jord...

Jeg tvilte selv også, hovedsaklig fordi jeg studerer og ikke hadde jobb (god kombinasjon) :(

Jeg står fortsatt ved målet mitt :)

det kan ta litt tid å gjennomføre men nå er jeg i hvert fall på vei! (måtte bare skaffe jobb og tjene litt spenn)

Pakken som kommer til mitt postkontor innen neste uke (kanskje til helgen) inneholder:

Lumma cl1 kit frontfanger, bakfanger og sideskjørt (hva er dommen fra orginal-politiet?)

+ m3 speil

Så da blir det God Jul til bimmern fra Lumma-Nissen i år =)

Skal få det på bilen etter nyttår tenker jeg!

Så blir det nok engle øyne, eksos og M lister etter jul

:D

Bilder av kit-et:

E36Coupe01a.jpg

E36Coupe05a.jpg

Har ikke kjøpt spoiler-en når jeg ikke er sikker på om jeg vil ha spoiler / hvilken jeg vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skaffa det for 650 euro til døra (tollerne ga opp å finne ut hvor mye det kosta så blei 200kr i fortollings gebyr bare) :twisted:

Lønner seg å kjøpe i tyskland (skal ikke skryte på meg for mye må sjekke at posten ikke har knust pakka! arg)

Ja tok litt i med Norges råeste (men det blir på lang sikt)! Er vel aldri noen andre som har vært litt store i kjeften her? viktig å ha mål da! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha noen små vinger! bare så det er sagt ;)