Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Ingen trodde på meg når jeg for over ett år siden sa jeg skulle lage Norges råeste 318iS... mwhaha (var litt ivrig etter å ha fått min første BMW) En av kommentarene jeg fikk servert da var: Store ord, liten på jord... Jeg tvilte selv også, hovedsaklig fordi jeg studerer og ikke hadde jobb (god kombinasjon) Jeg står fortsatt ved målet mitt det kan ta litt tid å gjennomføre men nå er jeg i hvert fall på vei! (måtte bare skaffe jobb og tjene litt spenn) Pakken som kommer til mitt postkontor innen neste uke (kanskje til helgen) inneholder: Lumma cl1 kit frontfanger, bakfanger og sideskjørt (hva er dommen fra orginal-politiet?) + m3 speil Så da blir det God Jul til bimmern fra Lumma-Nissen i år =) Skal få det på bilen etter nyttår tenker jeg! Så blir det nok engle øyne, eksos og M lister etter jul Bilder av kit-et: Har ikke kjøpt spoiler-en når jeg ikke er sikker på om jeg vil ha spoiler / hvilken jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 bilder av kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Sweet. Synest det er pent jeg. Og med M3 speil bør det bli veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kan noen fortelle meg misjonen med de små vingene foran hvert hjul? Pene baklys, grei styling. Litt breeedt smilet i frontspoileren kanskje. Hva er den lille fargede dotten på fronstpoiler - grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...