Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Som noen av dere vet så har jeg tenkt å skifte navn på firmaet mitt.. Fra Autoart til Bilbyggeriet.. Det jeg trenger da er ett Norskt slagord ala "pimpt by *******" el "Fuckt up by *******" på Norsk Jeg er sikker på att det sitter noen her med noe genialt Det var foresten "hel2810" som kom på Navnet " bilbyggeriet" Hva skal jeg gi han i premie da tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Snekret sammen av Bilbyggeriet Piffet opp av Bilbyggeriet Stylet av Bilbyggeriet ( ) Freshet opp av Bilbyggeriet Jålet opp av Bilbyggeriet Designet av Bilbyggeriet Kunst, av Bilbyggeriet EDIT: Perfeksjonert av Bilbyggeriet Redesignet av Bilbyggeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 "totalt ødelagt av.." neida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 "totalt ødelagt av.." neida. lol... eller rasert av bilbygeriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fucked up = Totalt ødelagt lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Du, hvorfor skriver du det slik? "fuckt" altså, er det bare en skrivefeil eller er det noe med det? Fant stort sett russiske sider når jeg googlet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Du, hvorfor skriver du det slik? "fuckt" altså, er det bare en skrivefeil eller er det noe med det? Fant stort sett russiske sider når jeg googlet på det. Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Snekret sammen av bilbyggeriet... Modifisert av bilbyggeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Rigget av Bilbyggeriet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Smid av bilbyggeriet Spikket av .... Dreid av høvla av pompa av kubba av Lektra av knøska av Omøblert av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Optimert av/fra Bilbyggeriet Spesialitet av/fra Bilbyggeriet Råskap av/fra Bilbyggeriet Brutalitet av/fra Bilbyggeriet Perfeksjonisme av/fra Bilbyggeriet Særpreg av/fra Bilbyggeriet Eleganse av/fra Bilbyggeriet Orginalitet av/fra Bilbyggeriet Fristelser av/fra Bilbyggeriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Ihjel skrudd av bilbyggeriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hmm, bilbyggeriet....jeg leser bilbryggeriet hver gang... Litt for lenge siden jeg har vært på flaska kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hmm, bilbyggeriet....jeg leser bilbryggeriet hver gang...Litt for lenge siden jeg har vært på flaska kanskje? hehe... tror du stilte diagnosen selv der ja. For lenge uten dame blir: bilfitteriet, eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 "Modda av "BilByggeriet" - Vi er Din inngang til Undergrunnen.... " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå