jlien Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jaaa sto på oppkjøringen eneste sensoren hadde å si var at jeg blinket litt sent i et kryss har kjørt nå sammenhengende i 5 timer FRELSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Gratulerer så masse med overstått oppkjøring Gleder meg "litt" til jeg får lappen selv \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Velkommen på Bimmers.no, Gratulerer med fornuftig fin bil, og lappen. Litt senk, 60/40, tåkelys fremme, kvite blinkers, og 8X17 Tsw Hockenheim. Da blir den fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Gratulerer så mye med lappen, blir vel en lang natt bak rattet på deg tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Bilen går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Bilen går strålende. Har nettopp fått den eu-godkjent! Skiftet begge fordemperne + bakfjærene, oljeskift, nytt oljefilter + litt annet snacks. Den hakket litt på lavt turtall før, men det har han mekanikeren fikset tilnærmet 100% ble 124 verdens mest gøye kilometre igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 grattis med bil og lappen, husker fortsatt de første dagene med lappen og egen bil som om det skulle vært igår. Kjør forsiktig, slik at første krasjen ikke blir for ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer så mye med lappen! Pass på sladdinga nå i starten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 weeeeeeeeeee, slitan, ikke mista ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Gratiss med ny bil!!! E30 er Bmw'n over alle bmw'er Så du har nok gjort et godt kjøp skal du se... LYKKE til! PS: Ikke ligg for bredt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 gratulere så mye med riktig type bil og lappen! slik bil hadde jeg også! savner den dypt!! kjør bilen din med hevet hode, vær stolt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Meget godt valg av bil. Meget fornuftig. Kjøp noen fine orginale falger... det blir altid best. Lyche Til Vet ikke med falger, men blir sikkert rått med noen felger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå