Hylland Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 FY FAN DEN VAR FEIT... Kor mykje vil ein sånn lakkering koste for vanlig dødelige?
jani Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 denne bile blir bra azz!!! gleder meg til å se den ferdig:)
Christer Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 FY FAN DEN VAR FEIT... Kor mykje vil ein sånn lakkering koste for vanlig dødelige? Krakkelering er faktisk ikke så dyrt... og er meget simpelt å få til hvis du først har sett det.. det du gjør er stort sett å legge ett lag lakk i en farge som du legger oppå fargen som resten av bilen er og legger tynn pastfolie(maskerings plast elns) og legger det forsiktig oppå våt lakk og og drar det av igjen... simpel as that er maskering som tar tid og koster peng:P ikke sant torstein ?
bmwdude Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 FY FAN DEN VAR FEIT... Kor mykje vil ein sånn lakkering koste for vanlig dødelige? Krakkelering er faktisk ikke så dyrt... og er meget simpelt å få til hvis du først har sett det.. det du gjør er stort sett å legge ett lag lakk i en farge som du legger oppå fargen som resten av bilen er og legger tynn pastfolie(maskerings plast elns) og legger det forsiktig oppå våt lakk og og drar det av igjen... simpel as that er maskering som tar tid og koster peng:P ikke sant torstein ? Stemmer, stemmer,, men kan si deg at det vill koste deg litt... du må mellom slipåe klar lakken, og det vill si at man må eventuelt maskere og bruke mye tid og mye klar lakk,, det vill koste deg litt desverre.... jeg skal begynne å ta på meg små jobber med krakkelering her, og så har vi bestilt hjul valser fra usa så berdding kan vi å få til ettervert
Mauro Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 "...så jeg kan få valset Mauro sin bil, å lakkert den litt. Fy faen mauro er en hyggelig fyr altså. Skal gi han en god pris også, ikke sant mauro?" Oh yeah Torstein! hehe
bmwdude Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg å deg har jo en deal,, men du pingler joa bare ut.. slutt å bruk penger på annleg,, heller bilen
bmwdude Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 *Litt info med det som er satt på bilen. *Orginal m3 front med kercherleppe under. *Hella lykter. *hel croma blinkers *Led lys til side blink (crome) *croma spredere i stil med lykter. *rieger infenity skjørter og vinge med lys *orginale m3 speil *m3 luftintak i sjermer *øyelokk oppe å nede fra Rieger *juster bar senke sett kommer *m3 motor skal i (driverk) *skaffet forsterkninger i bakstilling fra 3,2l *sports intriør i svart velyr og *svart tak trekk fra m3 er snart satt i. *Alle ruter blir sota *tak rutsenker fra rieger. *Lexus bak lykter (skal bytte ut til noen *nye sota lignene ) *m-ratt. *dasj bor blir snart lakert i samme farge som bil. *dør trekker blir delvise gule. Som sakt var planen å ha bilen helt gul med et svart carbon panser, men jeg har hele vinteren og pluttselig kan jeg finne på no nytt
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg stemmer heller for helt gul bil med carbonpanser isteden for den krakke greia... Og utbytting av de lexus lyktene. Da blir bilen bra! Gult er kult!
bmwdude Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg stemmer heller for helt gul bil med carbonpanser isteden for den krakke greia... Og utbytting av de lexus lyktene. Da blir bilen bra! Gult er kult! For se va tiden viser Må få prioritert motoren og driverk,,, allt av penger å lummerusk må spyttes ut på denn nå
Mauro Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg å deg har jo en deal,, men du pingler joa bare ut.. slutt å bruk penger på annleg,, heller bilen Hehe, det er jo bare å si ifra når du har tid, så må jeg se hva jeg rekker å kjøpe inn
bmwdude Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 noen som har noen formeninger om vilke bak lykter jeg burde handle? jeg vurderer m3 bak lykter, (croma)
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Pent!! Men dropp vinga er mitt råd. Hadde det vært opp til meg, skulle den vært helt gul også
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 noen som har noen formeninger om vilke bak lykter jeg burde handle?jeg vurderer m3 bak lykter, (croma) Kjøp FK sine! Slik jeg har, syns de er de peneste til E36.
bmwdude Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 Pent!! Men dropp vinga er mitt råd. Hadde det vært opp til meg, skulle den vært helt gul også stemmer,,, men vill blid se helt teit ut uten vinge med en fanger som bygger litt, må ha allt på når jeg først er i gang,,, men jeg skal bytte ut vingen med en an vinge.. er ute etter vingen til dtm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå