_CoZm|C_ Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 ska sej.. komme seg, komme seg.. hiva fronten på å få inn et bilde.. m3 motoren rett rundt hjørnet eller?
John H Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Ja, enig..ser veldig matt ut..Kjør knall gul du! John H: Har du noen tips for noen stoler som hadde passet bilen min,, er ute etter 2 recaro seter i svart å gul må være justerbare,, for kan jeg få kjøpt det? Hmm..si det.. VW har jo recaro seter i sine colour concept biler som ser slik ut Men kan tenke meg at de er vansklige å få tak i? Ellers er det jo vanlige racingstoler til salgs overalt, slike f.eks. I både tøy og skinn.. Disse er funnet på http://www.superstyling.no Må kjøpe deg en ny belg som står i stil og da Den er funnet på http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/racesport/default.htm Tror faktisk eg har sett BMW med slike colour concept stoler i orginalt og, men er vel umuligt å få tak i.. Det finns jo orginale gule i skinn da?
Custom Edition Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 disse var tøffest syns jeg med tanke på at det skal i en gul coupe
bmwdude Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Skrevet Januar 5, 2006 Ser ut som jeg kan lett skaffe noen feite seter hær ja Takker,Takker
|Andreas| Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 disse var tøffest syns jeg med tanke på at det skal i en gul coupe Enig med Custom der ja, det setet var riktig så kult Gå for skinn, det er best å sitte i. Syns jeg da...
John H Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Er jo ikkje vag er det det da? er jo orginal Recaro
John H Skrevet Januar 6, 2006 Skrevet Januar 6, 2006 Alle de med farge her er fra FK..I tøy/velour koster de fra 2895kr pr stol og i skinn 4250kr pr stol..
bmwdude Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Skrevet Januar 7, 2006 hmmm på www.superstyling.no ?? er d der jeg kan få kjøpt allt da eller'?
John H Skrevet Januar 7, 2006 Skrevet Januar 7, 2006 Alle stolene som er linket til her selges på superstyling.no ja..ikkje så galne prisar heller..belgen var på ...står under bildet..
bmwdude Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Så denne bmwn var til salgs på autodb,,, sinnsykt,,, sjekk stolene?? hvor for jeg tak i disse... Hadde passet Perfekt til bilen min jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå