Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se der ja, der er jammen de setene eg snakket om! Det er orginal farge på trekket der vel..er ikkje trekt om..dette må høre til sjeldenheten, å finne disse..men hva er det han har gjort på passasjersiden i dørtrekket? der med håndtaket?

Skrevet

ringte gjust eieren av bilen... var et kvinnfolk... har kansje ordnet en deal... jeg har et skin med lilla i stedet som jeg skal bytte med henne.... men bak setene hennes passer jo ikke i min bil... men jeg vill bare ha fremmstolene og trekkene fremme,, så trekker jeg om resten selv... kjøper dette billig i danmark...

hun skulle sende meg flere bilder av setene i kveld :):)

• 2 weeks later...
Skrevet
Så denne bmwn var til salgs på autodb,,, sinnsykt,,, sjekk stolene?? hvor for jeg tak i disse... Hadde passet Perfekt til bilen min jo :wink:

hos en bmw forhandler, eller ta med orginalstola dine og få trekt om midtre skinnet hos en salmaker! :)

Skrevet

Setene er snart på vei,, Var ikke no stress enna sa ho og ingen av oss skulle bruke bilene enna!!

Kjører inn bilen min nå til skien en tur og blir ståene der ei uke ;)

så fort denn er kommet hjem så blir det ny lakk med en gang.. Bilder vill da komme..

Skrevet

En liten smake bit av en som har endret litt på bildene for meg..

men blir mest slik med andre lykter, vinge, og alle ruter sotet + et anna carbon panser

h34bx.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...