Gå til innhold

2.7 veiv til m20 motor

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Så om jeg kjøper denne veiva, hva trenger jeg da å bytte ut i min m20b25 motor for at ting ikke slår i hverandre? og hva vil effekten være sånn ca? jeg skal ikke ha turbo på denne motoren, det får bli den andre jeg har:P så jeg tenker mest på høykomp motor..[/quotda trenger du ikke denne veida!slår borti hverandre :roll: det noen snakker er om her er at noe stempler kan ta borti veiva med stemplene..det man gjør er å frese litt av skjørtekanten på stempelet.problem løst 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis den info'n jeg sitter på er rett så er alle stemplene som er i m20b25 med cat. som har de stemple med kortere "skørte kanter" rett meg gjerne hvis jeg tar feil. og 325'n kom vel med cat på face lift modellene. muligens også på 87 modellene er ikke helt sikkert på det siste der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den info'n jeg sitter på er rett så er alle stemplene som er i m20b25 med cat. som har de stemple med kortere "skørte kanter" rett meg gjerne hvis jeg tar feil. og 325'n kom vel med cat på face lift modellene. muligens også på 87 modellene er ikke helt sikkert på det siste der

De korte stemplene kom i alle M20 b25 fra 06/88...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, faen..da må jeg bytte stempel da..=\ om jeg må begynne å frese ned de jeg har så må de vel inn til avbalansering for å få de 100%.. :(

Jeg har hvis ønskelig M50 b25 ikke-vanos stempler og staker for salg hvis du heller vil sette i noe "enda bedre"...

Sorry OT her Tore.

Hvis du er interessert, ikke svar her, svar heller på PM eller her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...