TOREBMW Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Så om jeg kjøper denne veiva, hva trenger jeg da å bytte ut i min m20b25 motor for at ting ikke slår i hverandre? og hva vil effekten være sånn ca? jeg skal ikke ha turbo på denne motoren, det får bli den andre jeg har:P så jeg tenker mest på høykomp motor..[/quotda trenger du ikke denne veida!slår borti hverandre det noen snakker er om her er at noe stempler kan ta borti veiva med stemplene..det man gjør er å frese litt av skjørtekanten på stempelet.problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 siste spm..så skal jeg også gi meg med ot:-) er det noen stempler man kan bruke med veiven uten å frese skjørtekantene?freser du for mye blir det vel dårlig støtte i stemplene?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Noen stempler kom uten de lengre skjørtene. 88mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 hvis den info'n jeg sitter på er rett så er alle stemplene som er i m20b25 med cat. som har de stemple med kortere "skørte kanter" rett meg gjerne hvis jeg tar feil. og 325'n kom vel med cat på face lift modellene. muligens også på 87 modellene er ikke helt sikkert på det siste der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 hvis den info'n jeg sitter på er rett så er alle stemplene som er i m20b25 med cat. som har de stemple med kortere "skørte kanter" rett meg gjerne hvis jeg tar feil. og 325'n kom vel med cat på face lift modellene. muligens også på 87 modellene er ikke helt sikkert på det siste der De korte stemplene kom i alle M20 b25 fra 06/88... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 oki takk for rettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hmm, faen..da må jeg bytte stempel da..=\ om jeg må begynne å frese ned de jeg har så må de vel inn til avbalansering for å få de 100%.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hmm, faen..da må jeg bytte stempel da..=\ om jeg må begynne å frese ned de jeg har så må de vel inn til avbalansering for å få de 100%.. Jeg har hvis ønskelig M50 b25 ikke-vanos stempler og staker for salg hvis du heller vil sette i noe "enda bedre"... Sorry OT her Tore. Hvis du er interessert, ikke svar her, svar heller på PM eller her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå