Trotto Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Om fyren ikke er kredittverdig, og ikke har fast jobb, kommer nok beløpet bare på toppen av alt det han har forårsaket tidligere. Men det blir jo forsikringsselskapets pine, Joar'ns bil var vel tyveriforsikret... En slik regress vil personen ha over seg i 10 år. Så slettes den - om ikke saksøker fornyer regressen innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Lurer på om det vil virke preventivt å stå utenfor tinghuset med 5-10 nyvaska BMW'er og la førerne lene seg til panseret og bare glo på tjuvpakket? Håper jeg blir kallt inn som vitne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 jeje. blir nok ikke store straffen han får.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Lurer på om det vil virke preventivt å stå utenfor tinghuset med 5-10 nyvaska BMW'er og la førerne lene seg til panseret og bare glo på tjuvpakket? Håper jeg blir kallt inn som vitne He he he, det hadde vært litt av et syn! Kunne vel kansje blitt litt media-oppstyr rundt det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 He he he, det hadde vært litt av et syn! Kunne vel kansje blitt litt media-oppstyr rundt det da... Er du med på det eller? Du bor jo i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Kjempegode nyheter! håper han får så det svir noe Sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Det var godt å høre. Blir spennende å høre hvordan det ender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Spørsmålet er om tjuven er betalings dyktig da.Var det ikke prat på at det var en litt sånn luguber type det der da,eller husker jeg feil? Ehh..Han stjal en bil på den frekkeste måte... tror han er litt luguber ja. Enig, høres ut som en skikkelig "søppelkjeltring" det der. Har sikkert ikke ei krone i inntekt og kommer sikkert ikke til å få det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er jeg den eneste som lurer på hvordan det gikk med bilen her??! Så hvordan gikk det med bilen? skader/riper eller innbruddsår noen steder? eller har han rett og slett bare fått fatt i nøklene og kjørt sin vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 KJEMPE BRA! drit bra. kult ass, kjipt for han hvis han får erstatting.... er du redd for represalier eller noe eller driter du i det?? Nei,ikke redd for det PS:begge naboene mine er politi haha... purken kan vere greie å ha som naboer av og til Gratulerer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er jeg den eneste som lurer på hvordan det gikk med bilen her??! Så hvordan gikk det med bilen? skader/riper eller innbruddsår noen steder? eller har han rett og slett bare fått fatt i nøklene og kjørt sin vei? Det står i en annen tråd her et sted... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9811 Og en oppfølger: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Dette er bra! Håpar han får seg ein smekk han seint gløymer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå