Gå til innhold

E30 med opelmotor.........!!!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har ikke noe mot at det er opelmotor i den bmw`en der så lenge den ikke er noe orginalt juggel jeg!

Og med 750 horsepower så kjører den fra EKSTREMT mange E30`er her på forumet så jeg tror ikke alle her skal komme å klage så mye, den motoren der er gjennomført og stilren og har så og si knapt nok blokka igjen av det orginale da alle deler er byttet ut da det ble turbobygging i den så den opelmotoren der er BEDRE enn mange bmw`motorer (bedre enn orginale selvsagt) men er jo litt enig i at de kunne bygd utav en bmw motor når de alike vell har brukt minst 30-80 000 alt etter hvor mye de har bygd selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har ikke noe mot at det er opelmotor i den bmw`en der så lenge den ikke er noe orginalt juggel jeg!

Og med 750 horsepower så kjører den fra EKSTREMT mange E30`er her på forumet så jeg tror ikke alle her skal komme å klage så mye, den motoren der er gjennomført og stilren og har så og si knapt nok blokka igjen av det orginale da alle deler er byttet ut da det ble turbobygging i den så den opelmotoren der er BEDRE enn mange bmw`motorer (bedre enn orginale selvsagt) men er jo litt enig i at de kunne bygd utav en bmw motor når de alike vell har brukt minst 30-80 000 alt etter hvor mye de har bygd selv..

Blokka er fortsatt støpt av opel, det passer seg ikke i en E30 åkkesom hvor mye hester den har. Det er min mening da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...