336mik Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hadde bestemt meg før jeg åpnet denne posten om hva jeg skulle skrive jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Gamle formel 1 mototene som var basert på m10 hadde vel rundt 1500 hk joda, med turbo og et ladetrykk på 5.5 bar så kommer det seg, men ikke sugehest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hører ikke noe god sekserlyd der nei Også Opel da...håhå Likeså rå lyd i den motoren som i seksern til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Gamle formel 1 mototene som var basert på m10 hadde vel rundt 1500 hk joda, med turbo og et ladetrykk på 5.5 bar så kommer det seg, men ikke sugehest Var vel 3,5 bar, for å pirke litt. Og denna opelmotoren er da ingen sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Fy Fa... altså.. Det er vel mye fetere å legge så mye penger i en skikkelig BMW motor da. Det er bare ikke som det skal være med et GM produkt i en BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg for min del har ikke noe mot at det er opelmotor i den bmw`en der så lenge den ikke er noe orginalt juggel jeg! Og med 750 horsepower så kjører den fra EKSTREMT mange E30`er her på forumet så jeg tror ikke alle her skal komme å klage så mye, den motoren der er gjennomført og stilren og har så og si knapt nok blokka igjen av det orginale da alle deler er byttet ut da det ble turbobygging i den så den opelmotoren der er BEDRE enn mange bmw`motorer (bedre enn orginale selvsagt) men er jo litt enig i at de kunne bygd utav en bmw motor når de alike vell har brukt minst 30-80 000 alt etter hvor mye de har bygd selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg for min del har ikke noe mot at det er opelmotor i den bmw`en der så lenge den ikke er noe orginalt juggel jeg!Og med 750 horsepower så kjører den fra EKSTREMT mange E30`er her på forumet så jeg tror ikke alle her skal komme å klage så mye, den motoren der er gjennomført og stilren og har så og si knapt nok blokka igjen av det orginale da alle deler er byttet ut da det ble turbobygging i den så den opelmotoren der er BEDRE enn mange bmw`motorer (bedre enn orginale selvsagt) men er jo litt enig i at de kunne bygd utav en bmw motor når de alike vell har brukt minst 30-80 000 alt etter hvor mye de har bygd selv.. Blokka er fortsatt støpt av opel, det passer seg ikke i en E30 åkkesom hvor mye hester den har. Det er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Syns det så bra ut jeg! Når motoren er påkostet så mye som sikkert denne er spiller det vel ingen rolle om det står BMW eller Opel på topplokkdekselet.. Moro med noe anderledes en gang i blant etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 tenkte på å kanskje skaffe meg en Holden monaro etterhvert .. sabla gode biler det .. hva heter den på Opelsk da? VXR eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå