Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei, jeg har kommet over en lcd skjerm til salgs av den typen som kommer ut av cdspillern. Problemet er at dette ikke er cd/dvd spiller men kun skjerm. Den skal monteres der vanlig cdspiller skal være....men da har jeg ikke noe sted å gjøre av cd spillern...noen som har vært borti dette? Tenkte f.eks å ha cd spillern der kjørekomputeren er, og tvn i org. cd spiller utgang, men det er ikke nok plass til å få stappa inn cd spillern der kjørekomp. er..! hjeelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hva med å ha DVD spilleren i hanskerommet? Mange som har det. Evt under hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 det er ikke det som er problemet! Jeg har en cd/mp3 spiller som står på sin vanlige plass i bilen....men den tvn jeg har lyst å kjøpe skal være der cd spillern er nå. Og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av cd spillern. Tvn er av denne type http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10316&taxonomy_id=430-456 (ikke denne men samme konsept) men det er kun Tv og hverken dvd el cd spiller...så jeg må ha cd spillern min et sted i bilen også, derfor tenkte jeg å bytte ut kjørekomputeren med cd spillern men det er ikke plass innover der....så jeg lurer på om dere har noen tips...utenom å kjøpe en tv kobinert med dvd mp3 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 la cd spillern stå der den står..så tar du vekk kjørecompen og feller inn skjermen der(hvis det er 7" da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 ikke nok plass te dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvor stor er skjermen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 32"widescreen .....hehe neida tror den er 7" men den boksen den ligger inni, og kommer ut av er jo 18cm! Og så dypt innover bak kjørekomp er det ikke! Så jeg tror jeg må finne på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 kjøp en som er TV, Cd spiller og DVD spiller i ett da vet du. Evt en større bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Har du kjøpt den DIN enheten? Hvorfor ikke kjøpe en løs skjerm og felle inn der kjørekomp/hylle/klokke er? Er flere her på forumet som har gjort dette mener jeg. En på 7" passer perfekt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 det er ikke det som er problemet! Jeg har en cd/mp3 spiller som står på sin vanlige plass i bilen....men den tvn jeg har lyst å kjøpe skal være der cd spillern er nå. Og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av cd spillern. Tvn er av denne type http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10316&taxonomy_id=430-456 (ikke denne men samme konsept) men det er kun Tv og hverken dvd el cd spiller...så jeg må ha cd spillern min et sted i bilen også, derfor tenkte jeg å bytte ut kjørekomputeren med cd spillern men det er ikke plass innover der....så jeg lurer på om dere har noen tips...utenom å kjøpe en tv kobinert med dvd mp3 osv... Når du kjøper TV'n og DVD spiller så trenger du ikke CD-spilleren lenger. DVD spilleren støtter også mp3. Så da kan du "kaste" cd-spilleren og sette DVD spilleren i hanskerommet evt da under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som har noen gode ideer om hvordan man kan fastmontere en skjerm i en Compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Det hadde vert en dårlig løsning for meg ivertfall, Jeg må ha radio og det har du ikke mulighet til da? Det beste er vel en DIN enhet som har dvd,cd,mp3,radio og skjerm. Viss du ikke trenger navi, så er ikke de så dyre heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 tror nok jeg heller skal satse på å felle inn en skjerm der ja...høres bra ut det! Kom gjerne med bilder hvis noen har gjort det! Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som har noen gode ideer om hvordan man kan fastmontere en skjerm i en Compact? Kjøp slik spiller jeg har, der har du skjerm og dvd i ett. Pioneer P5700DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 sånn har jeg det i min e36 coupe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå