Gå til innhold

plassmangel til tv i bilen


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kommet over en lcd skjerm til salgs av den typen som kommer ut av cdspillern. Problemet er at dette ikke er cd/dvd spiller men kun skjerm. Den skal monteres der vanlig cdspiller skal være....men da har jeg ikke noe sted å gjøre av cd spillern...noen som har vært borti dette? Tenkte f.eks å ha cd spillern der kjørekomputeren er, og tvn i org. cd spiller utgang, men det er ikke nok plass til å få stappa inn cd spillern der kjørekomp. er..! hjeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er ikke det som er problemet! Jeg har en cd/mp3 spiller som står på sin vanlige plass i bilen....men den tvn jeg har lyst å kjøpe skal være der cd spillern er nå. Og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av cd spillern.

Tvn er av denne type http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10316&taxonomy_id=430-456

(ikke denne men samme konsept) men det er kun Tv og hverken dvd el cd spiller...så jeg må ha cd spillern min et sted i bilen også, derfor tenkte jeg å bytte ut kjørekomputeren med cd spillern men det er ikke plass innover der....så jeg lurer på om dere har noen tips...utenom å kjøpe en tv kobinert med dvd mp3 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke det som er problemet! Jeg har en cd/mp3 spiller som står på sin vanlige plass i bilen....men den tvn jeg har lyst å kjøpe skal være der cd spillern er nå. Og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av cd spillern.

Tvn er av denne type http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10316&taxonomy_id=430-456

(ikke denne men samme konsept) men det er kun Tv og hverken dvd el cd spiller...så jeg må ha cd spillern min et sted i bilen også, derfor tenkte jeg å bytte ut kjørekomputeren med cd spillern men det er ikke plass innover der....så jeg lurer på om dere har noen tips...utenom å kjøpe en tv kobinert med dvd mp3 osv...

Når du kjøper TV'n og DVD spiller så trenger du ikke CD-spilleren lenger. DVD spilleren støtter også mp3. Så da kan du "kaste" cd-spilleren og sette DVD spilleren i hanskerommet evt da under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...