Gå til innhold

plassmangel til tv i bilen


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde dvdspiller og radio i hanskerom, samt en 7'' skjerm der radio normalt står. Fordelen da er jo at du kan skjule skjermen når du parkerer.

Dette hjalp desverre ikke for meg. Disse forbaskede palmeklatrerne fant ut de ville ha hele opplegget. Så de tok det. Selv om bilen stod i overvåket og avlåst hotellgarasje i verdens største drittby. Kjøpte nytt fra statene men dette ble stjålet av DHL drittcargofolk. Nok en gang i det hølet av en by. DHL suger. Fikk nada igjen.

Så nå klarer jeg meg med cdspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som monterer en sånn skjerm med dvd spiller i hanskerommet og ikke har linjeingang på den vanlige cd spillern sin så har jeg en splitter ny Clarion FM modulator liggendes her som jeg ikke trenger og noen kan få kjøpe om de skulle trenge det.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde skjerm, cd-spiller og dvd spiller i min bil.. hadde cd-spilleren på den vanlige plassen, og dvd spilleren der som kjørecomp.. står. måtte kappe og stresse litt med noe plastdeksel inni der da.. men det gikk! skjermen sto over cd-spilleren igjen.. men er jo finest vist du feller inn skjermen... eller i ditt tilfelle, blir det jo bra... kan jo ha skjermen der cd-spilleren står. og så fjerne alt nede og hive inn dvd og cd-spiller der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...