André Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som aner hvor jeg kan kjøpe nytt originalt bensinlokk.. ikke det det ytterste, men selve dingsen men skrur på plass først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Glemt av på bensin stasjon etter å ha fylt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 kjøpte et på Statoil til 20 spenn tror jeg .. funker dritbra på den gammle E32'en... funker sikkert også til E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Bmw forhandler, gsbildeler.no, Koed.dk, osbildeler.no, schmidemann.no, ebay.com Bilema, Bilextra, Mekonomen osv De fleste som selger bildeler har eller skaffer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Stikk på hoggern og betal 20 spenn for ett orginalt ett der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 det var en God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Glemt av på bensin stasjon etter å ha fylt? Nei.. (selv om det er lett for).. Merket ikke det før jeg kjøpte bilen.. Tror det var det eneste jeg ikke sjekka før jeg kjøpte den.. hehe.. Nå står det bare et sånt universal-lokk som man får kjøpt på bensinstasjoner.. Men høggeren var ingen dum idé... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Et nytt tanklokk hos BMW koster ca 100kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Et nytt tanklokk hos BMW koster ca 100kr... Hvor henvender jeg meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Et nytt tanklokk hos BMW koster ca 100kr... Hvor henvender jeg meg da? Du ringer til din lokale BMW forhandler, eller du kan bestille det i http://www.gsbildeler.no's nettbutikk. 84 kr,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Stikk på hoggern og betal 20 spenn for ett orginalt ett der. Enten det eller så stikker du til høggern å tar et! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå